12.11.08

Καλά Νερά

Κοίτα να δεις κάτι πράγματα...

Εγώ απο τα Καλά Νερά θυμόμουν μια παραλία με θολά νερά, καλαμπόκι, ποπ κορν και μαλλί της γριάς στους δρόμους κι ένα θερινό σινεμά να παίζει ελληνικές του '80.
'Ενα χωριό ενοικιαζόμενα δωμάτια/πολυκατοικίες, ένα χωριό το οποίο σνομπάραμε επιδεικτικά και χωρίς καθόλου ενοχές. Το χωριό-ντροπή της παραλιακής. Για μπάνιο δεν το καταδεχόμαστε (Ποτιστικά για πάντα), για βόλτα μας έκανε πολύ τουριστικό.

Κι έρχεται μετά αυτό το τραγούδι και σου αλλάζει τα πάντα.




Και τώρα που το σκέφτομαι...ναι...νομίζω είχε πάρει και γαλάζια σημαία. Χμμμ

5 σχόλια:

[Germanos] είπε...

κοκινο μπλέ παραλία ?
θα παω σιγουρα

Φράνσις είπε...

Ρε συ επειδη είμαι και πολυ ούφο και δεν σκαμπαζω και πολλή γεωγραφία, για ριξε συντεταγμενες! Και μη μου επις οτι δεν εχεις "πειράξει" τη φωτο για να κανεις ελκυστική την παραλία βρε πονήρω! :))))))))

proserpina είπε...

germanos looool. Όλα εντάξει ε; :)

auburn kate Καλά Νερά@Πήλιο, 18 χλμ απο Βόλο. Όσο για τη φωτό, κάποιος την πείραξε, δεν ήμουν εγώ, τ' ορκίζομαι :P

kiara είπε...

Η ομορφιά παρουσιάζεται με αιφνιδιαστικό τρόπο... πάντα.

proserpina είπε...

Μπα, νομίζω πάντα εκεί ήταν, μάλλον εμείς αιφνιδιαζόμαστε που την ανακαλύπτουμε :)