14.7.09

Should I stay or should I go now

Παίρνεις τη ζυγαριά, τα βάζεις απο τη μια, τα βάζεις κι απο την άλλη, άκρη δε βρίσκεις. Κατάσταση "ποιός στ' αλήθεια είμαι γω και που πάω" και πάλι, πάνω που έλεγες οτι καλά είμαστε εδώ. Και δηλαδή, όταν όλοι σου λένε φύγε, εσύ γιατί μένεις; Θα μου πεις, οι άλλοι θα διαλέξουν για σένα; Όχι, αλλά, να, ξέρεις, with a little help from my friend κλπ.

Είναι ισχυρό επιχείρημα το "σε λίγο σίγουρα θα βαρεθείς οπότε φύγε όσο είναι νωρίς ακόμα"; Είναι ρομαντικό να λες "μαα, αφού μου αρέσει!";. Μήπως τελικά έχουν δίκιο, και όταν πάψει όντως να σου αρέσει θα είναι πολύ αργά; Άσε που γενικώς είναι λίγο αργά το όλο πράγμα, δηλαδή, αλλά τέλος πάντων.

Που σταματά η πραγματικότητα και πού αρχίζει ο κυνισμός, πού τελειώνει το αντικειμενικό και ξεκινά το υποκειμενικό, πού θα βρεις τα κατάλληλα κριτήρια, πού είναι η έξοδος να φύγω; Οχι, οχι, δε φεύγουμε, εδωωω θα μείνεις να τα ξεκαθαρίσουμε.

Όπως και να 'χει, μην καταλήξεις σαν τον άλλο, που διηγείται ξανά και ξανά: "εμένα κάποτε με ήθελε μια όμως εγώ δεν την ήθελα, μου άρεσε μια άλλη στην οποία δεν άρεσα". Διότι ξέρεις πώς τελειώνει και σε βλέπω που ήδη χαμογελάς πριν ακούσεις "όταν όμως γύρισα στην πρώτη, αυτή δε με ήθελε πια"


7 σχόλια:

proserpina είπε...

Μην το πάρουμε αλλιώς το θέμα, δεν είναι προσωπικής φύσης, οκ;

:)

proserpina είπε...

Εεε δηλαδή προσωπικής είναι, "συναισθηματικής" δεν είναι.


(Πωπω έχω φτάσει να σπαμμάρω τον ίδιο μου τον εαυτό :PPP)

Ανώνυμος είπε...

[German]
Η απαντηση στο ερωτημα σου ειναι απλή. Φευγεις
Το θεμα ειναι το ταιμινγκ.
Οχι τωρα . Λιγο αργοτερα

Φράνσις είπε...

Ειναι σοβαρη η κατασταση σου μικρη μου, χρειαζεσαι επειγόντως ενα εισιτηριο μετ'επιστροφης(;) για τα ελληνικα νησια. χιχιχιχι.Το αν θα φυγεις ή θα μεινεις, θα το αποφασισει μονο εσυ, και μονο εσυ ξερεις ποτε ακριβως ειναι η καταλληλη στιγμη.Εχεις καλες σχεσεις με τη διαισθηση σου; Μιλας με τον εαυτο σου;Τον ακους; Αν ναι, μην ακους τους αλλους τι τσαμπουνανε. Ακου μεν, φιλτραρε τιις αποψεις τους, αλλα να θυμασαι πως οταν γινει η μαλακια και ακολουθησεις γνωμη τριτου ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΣΥ, οι συνεπειες θα πεσουν μονο πανω στοδικο σου κεφαλι, και οχι στο δικο τους... Φιλια.

exitmusician είπε...

Όπως τα λένε από πάνω ο εκ Γερμανίας και η κυρά με το άλογο. Φίλτραρε, ζύγισε και μετά αποφάσισε. Αυτό προϋποθέτει κάποια αναμονή.

JoaN είπε...

KAI META LETE SE MENA GIA AKATALABISTIKA POSTS. DEN SXOLIAZW. k ayto me to spammarisma na to koitakseis :P

proserpina είπε...

[Germanos] θέλω περισσότερες διευκρινίσεις επί του θέματος, we will talk

auburn Kate το έβγαλα το εισιτήριο, αυτές τις μέρες μάλιστα το εξαργυρώνω. Δε βοήθησε και πολύ όμως

exitmusician εκεί στο ζύγισμα παίζεται όλο το παιχνίδι. Για να δούμε...

JoaN ούτε εγώ σχολιάζω λοιπόν :P