29.9.07

Μεγάλη πόρτα θα περάσεις...

(copyright www.ntora.gr)

ένας δρόμος ανοίγεται μπροστά σου...δρόμος μακρύς, στενός...για τρεις μήνες, τρία χρόνια...






Σιγά μην είναι και τρία τέρμινα. Την πόρτα την έχω ήδη ανοίξει. Αλλά δεν έχω καμία όρεξη να δω τι έχει απο πίσω. Θέλω δε θέλω, βέβαια, θα το δω, αναλυτικά και με όλες του τις λεπτομέρειες, έχω πέντε μήνες στη διαθεσή μου. Αν καταφέρω να αποβάλω και αυτή την τάση μου για μελόδράμα και να δω τα πράγματα πιο αισιόδοξα θα είναι πολύ καλύτερα για όλους.

13 σχόλια:

[Germanos] είπε...

Η πρωτη σου πόρτα τετοιου ειδους είναι?

Καλως ηρθες

proserpina είπε...

Ναι, κάπως έτσι τη φαντάζομαι, χοχο. Τί έχει; Μεγάλη είναι; Απο χρωματάκι πάντως σκίζει..

Unknown είπε...

Εύχομαι η πόρτα αυτή να ανοίγει με φωτοκύτταρο, να μη δυσκολευτείς καθόλου να την σύρεις να ανοίξει, να μην κάνει θόρυβο αν κλείσει ...μα πάνω από όλα να μην τρώγεται...
:)))))

proserpina είπε...

Ναι, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να ανοίξει εύκολα μια πόρτα...όπως πχ να βοηθήσουν κι άλλοι στο να τη σπρώξεις να ανοίξει...Όσο για το θόρυβο που θα κάνει όταν κλείνει, δε νομίζω οτι θα με νοιάξει και πολύ, μάλλον θα ειμαι απορροφημένη στο άνοιγμα της επόμενης...

sunday είπε...

Που ξέρεις... Μπορεί να περάσεις καλάαααα!

ggk είπε...

Το σημαντικό είναι ότι την έχεις ήδη ανοίξει. Να ευχαριστηθείς όσο πιο πολύ μπορείς αυτό που κρύβεται από πίσω είτε είναι ωραίο είτε όχι. Θα σου διδάξει πολλά και μετά θα ξέρεις ποιες πόρτες πρέπει να ανοίγεις.

Καλή επιτυχία και καλές εξερευνήσεις! :)

Ανώνυμος είπε...

Εύχομαι με το που θα κλείσει η πόρτα πίσω σου να μην το μετανιώσεις ούτε στιγμή.

Ανώνυμος είπε...

Υπομονή ότι και να έχει εκεί πίσω ο χρόνος θα δείξει...Και αν το καλοσκεφτείς λίγες είναι οι φορές που δεν είναι στο χέρι μας να αλλάξουμε τα πράγματα.Αν δεν σ'αρέσει κλείσε την πόρτα και φύγε...πιο πέρα υπάρχουν πολλές ακόμα...

Φράνσις είπε...

Πρώτον: εμενα αυτη η πόρτα μου θυμιζει την έισοδο του Σπουδαστη΄ριου Ιστοράις Δικαιου στο κεντρικο κτίριο του Πανεπιστημιου Αθηνών... Πειραζει καλη μου υποχθόνια;
Δεύτερον: και γαμώ τις πόρτες!!! Σου πυρακτώνει τα εγκεφαλικα κύτταρα.τα δικα μου σίγουρα, εύχομαι και τα δικα σου.
τρίτον: μου ε΄λειψες proserpiνακι!
Τεταρτον: τελειωνε γρηγορα γιατι εχουμε αναμόρφωση του blog μου αν κανουμε και περιμενω τη συνδρομή σου πολυχρονεμένη μου.
Πέμπτον: νομιζα πως μονο εγω είμαι drama-queen... χοχχοχο.
Και έκτον: να νικησεις ολα τα εμπόδια και αν καταγοητεύσεις ε΄μψυχα και άψυχα, είπε το ξωτικο.Παρε κι εναν αορατο χαρτη για να μη χασεις το δρόμο ε; Και με μετρο τα ρόδια! Φιλια.

Mogwai είπε...

καλε κλεισε κανει ρευμα

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

βασικά, θα είναι καλύτερα για σένα...

καλό μήνα!

proserpina είπε...

(εν συντομία, ας όψονται οι νεοι γείτονες που κλειδώνουν τα ασύρματά τους με κωδικούς διαφορετικούς των 1234, kwdikos κλπ)

@sunday: (πάμε όλοι μαζί) είιιιμαι καλά, περνάω μια χαρα, θέλω να του πείτε, ψεεεμματα (τζιιιιιζας) χοχοχο

@ggk: ευχαριστώ πολύυυ

@exitmusician: κι εγώ το εύχομαι. Μέχρι στιγμής έτσι δείχνει το πράγμα :)

@e t: συμφωνώ α-πο-λύ-τως :))

@auburn kate: ο,τι πείτε κυρία! Για την αναμόρφωση στείλε μέιλ

@mogwai: εντάξει καλέ, μισό να βάλω και τη σφήνα να μην κοπανάει απο τον αέρα

@σπύρο σεραφείμ: βασικά, ναι, είναι καλύτερα για μενα :) Καλό μήνα και σε σένα!

Unknown είπε...

kali sunexeia! :-D