20.2.07

My green brain

Το βρήκα στο μπλογκ της Νικολίας και το έκανα (μη δει βλακεία η proserpina, αμέσως να τρέξει!). Δεν είναι βλακεία (τελείως), είναι ένα ακόμα τεστ που σου λέει τί ήσουν στην προηγούμενη ζωή σου, τι χαρακτήρας απο το Νεμο είσαι (αυτό ήταν καλό!), ποιός είναι ο πατέρας σου (;;;) και ερχόμαστε και στο θέμα μας το οποίο είναι "Τι χρώμα είναι το μυαλό σου"

Your Brain is Green

Of all the brain types, yours has the most balance.
You are able to see all sides to most problems and are a good problem solver.
You need time to work out your thoughts, but you don't get stuck in bad thinking patterns.

You tend to spend a lot of time thinking about the future, philosophy, and relationships (both personal and intellectual).
What Color Is Your Brain?

(με έχουν πάρει χαμπάρι οτι είμαι παναθηναϊκός και με δουλεύουν για το 84-89 μου φαίνεται)

16 σχόλια:

snikolas είπε...

Πράσινο; Δηλαδή σα να λέμε οικολογικό έτσι; :)

Georgia είπε...

Το έκανα κι εγώ και ο εγκέφαλός μου είναι μωΒ!!(το αγαπημένο μου χρώμα!)! Ευτυχώς δηλαδή, για να ταιριάζει με τα ρούχα μου! ;) Παναθηναϊκοί ενωμένοι ποτέ(?) νικημένοι!!! Συμπάσχω κουκλίτσα! (για το84-89)! Φιλάκια!

Spyros είπε...

Kalhmera.. Yellow! ki epese mesa sta xaraktiristika, wow (eidika ayto---> Of all the brain types, yours is the most intellectual.)
Kai eimai kai aek(ara)

vnjqheoe (kalo eeee, oeo?)

proserpina είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

@snikolas: εναλλακτικός τίτλος του ποστ "στο μυαλό του Βεργή"

@georgia: παναθηναϊκοί όλων των μπλογ κ ενωθείτε!

@spyros: φυσικά και πέφτει μέσα, δεν είδες που σε μένα γράφει "You are able to see all sides to most problems and are a good problem solver";;; Τελικά όλους τους κολακεύει αυτό το τέστ, κύριε βαμπίρ που είσαι και αεκ(ακι)

Gogo είπε...

Emena vgike blue (les kai to kaname epitides gia na vgoun ola ta xrwmata)!
Einai leei o pio wrimos (wowwww) kai to kalitero mou "You truly see things as how they are." Sok, poli egiro to testaki!

Unknown είπε...

πώπω βαζελάκια,πάλι καλά που δεν άρχισες ο εγκέφαλος ο πράσινος που ανατέλει μας οδηγεί, βεργής και ξερό ψωμί, αμ πώς, δεν χρειάζεται να το κάνω γιατί είμαι σίγουρος ότι θα βγει κυανέρυθρο ;)

JoaN είπε...

Par oti den mou aresoun ta test, to ekana kai bghke k mena prasino. den m aresei... sa mouxliasmenos egkegalos mou kanei...

proserpina είπε...

@gogo: άλλη μια απόδειξη, αγαπητό μου κοινό, οτι αυτό το τεστ λέει την αλήθεια!

@street spirit: κυανέρυθρο;;; τι με λες! (συνδυασμούς χρωμάτων δεν πρέπει να έχει το τεστ, για κάντο όμως: καλά αμα βγει μπλε, αλλά αμα βγει κόκκινο θα πέσει πολύ γέλιο, έχω δει τί λέει για το χρώμα αυτό ;-)

@joan: γιατί καλέ μουχλιασμένο; πράσινο είναι το χρώμα της φύσης, το χρώμα της θάλασσας στη μεσόγειο (πολύ λογοτεχνία διαβάζω τελευταία), το χρώμα του δολλαρίου (οπα μας πιάσανε)

Blogaki είπε...

Αφησα comment και πριν αλλά εξαφανίστηκε μυστηριωδώς..μούμπλε...
Λοιπόν σε μένα δεν έπιασε το τεστ (μπορεί να φταίει και που δεν έχω εγκέφαλο) αλλά με έβγαλε μπλε και ότι τα βλέπω όλα στις σωστές τους διαστάσεις και τέτοια..ό,τι να'ναι δηλαδή!!!
Μουατς!

proserpina είπε...

ωχ γιατί εξαφανίστηκε; τα καλά της νεράιδας με τον μικροαστείο θα έχουμε; ωωω

"μπορεί να φταίει και που δεν έχω εγκέφαλο" roooooooooofl

Είδες τί ανακαλύπτει κανείς για τον εαυτό του;

david santos είπε...

Αυτή η εργασία είναι πολύ καλή. Αγαπώ τον πολιτισμό ελληνικά. Tnak εσείς

Ανώνυμος είπε...

και εμενα μου κόπηκα το κόμμεντ τρεις φορές

Καλώς με και ας άργησα , εμένα με έβγαλε μπλέ....
αν και περίμενα πινκ

Αυτη η εργασια ειναι πολυ καλή αγαπώ το μυαλό μου εστω και μπλέ

proserpina είπε...

@david: ευχαριστώ! κρίμα που δεν ξέρω πορτογαλλικά για να διαβάσω το blog σας!

@theodore: κι εσύ μπλε, Θιο; (κατα το "κι εσύ τέκνον Βρούτε;") περίμενα κάτι πιο εξτρίμ απο σένα lol

pietà είπε...

Καλημερούδια από την κοινότητα των πράσινων εγκεφάλων!!!! (αντίστοιχα και από την κοινότητα του βάζελου!)

Unknown είπε...

αφού δεν είχε κυανέρυθρο ήταν επόμενο να μου βγει μωβ, είναι και της μόδας είναι και ανάμεσα στο μπλε και το κόκκινο τι άλλο θέλω;;;;)

proserpina είπε...

@pieta: τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς στη θαραλλά ομάδα που κατάφερε πάλι να τα κάνει σαλάτα (Λάνς; που να παίζαμε και με καμια σοβαρή ομάδα...)

@street spirit: εελα, αφού πέτυχες και το μωβ, (μωβ=κόκκινο+μπλε, έτσι για να δείξουμε και τις γνώσεις μας στη ζωγραφική) τί άλλο θες (επίσης πράσινο=κίτρινο+μπλε, πορτοκαλί=κόκκινο+κίτρινο, τα τρια βασικά χρώματα είναι κόκκινο, κίτρινο, μπλε, καραβάκια του Αιγαίου δε με παίζετε καλεεε) πωω, εχω λαλήσει τελείως απο το πολύ ψάξιμο για paper...