26.2.07

Maalox, please

Καταθλιπτικόν το σημερινό ποστ, αλλά όσο κι αν προσπάθησα δε μπορώ ούτε να χαμογελάσω σήμερα. Παρακαλούνται όσοι έχουν αλλεργία στο συγκεκριμένο ύφος όπως αποχωρήσουν διακριτικά απο την αίθουσα.


Η μέρα ξεκίνησε νωρίς, ύστερα απο 5 περίπου ώρες ύπνου (12.00-1.30 έκανα listening για το proficiency). Να σηκωθώ, να λουστώ, να ετοιμαστώ και βουρ για το Metaxas Memorial όπου ο παππούς θα έκανε εγχείρηση (ψιλοπράματα, πέτρα στο νεφρό, αλλά είναι ολίγον τι μεγάλος και όσο να 'ναι. Μια χαρά πάντως τα πήγε, μετά βγήκε και έκανε και πλάκα με την αδερφή μου - μόλις περάσει η νάρκωση βέβαια να δω τί τραγούδια θα λέει αλλά τεσπαν. Να 'ναι καλά).


Στη συνέχεια MIT (aka Metsovian Institute of Technology) διότι έχομεν και δουλειά. Έκτοτε είμαι μπροστά απο ενα λαπτοπ, και όταν δεν υπερασπίζομαι τους Radiohead εναντι του pathetic Αριστάιντες (inner joke, μη δίνετε σημασία, ενας φίλος μου, στο πααραδιπλανό γραφείο με τον οποίο μιλάμε μέσω google talk, το επόμενο στάδιο training είναι να του μάθω και το windows live messenger διότι όπως παραδέχτηκε και ο ίδιος είναι fish σ' αυτά τα θέματα. Δε νομίζω όμως οτι διαβάζει το μπλογκ μου οπότε θα γλυτώσω το διαδικτυακό βρίσιμο), όταν λοιπόν δε τσακωνόμαστε για το αν ο Moby είναι καλός μουσικός ή όχι, ασχολούμαι με τον κώδικα.


Το πρόβλημά μου είναι η σι πλας πλας. Μιλάμε για μεγαααλο πρόβλημα. Πρέπει να διορθώσω εναν κώδικα (οχι δικό μου) και ξέρω τόοοοσο λίγα για τη συγκεκριμένη γλώσσα (ντροπή, το ξέρω, αλλά τί να κάνουμε, δεν έτυχε μέχρι σήμερις). Τα deadlines τρέχουν κι εγώ τα ακολουθώ σαν το σαλιγκάρι. Τόσες ώρες λοιπόν κοιτάω την οθόνη του λαπιτοπίου αλλά απόκριση μηδέν. Εντωμεταξύ το στομάχι μου κοντεύει να με πεθάνει, αν δε με αποτελειώσει το έντερό μου (ωραίο ντουετάκι κάναμε πάλι)...


Στην ωραία αυτή κατάσταση έρχεται να δέσει και ο προβληματισμός που είχα χτες, οτι περνάω πάλι το σύνδρομο της Ρ. Αυτό ήταν στο λύκειο, όπου είχα αλλάξει σχολείο και είχα πάθει ενα σχετικό σσσοκ. Στο καινούργιο μου σχολείο τα βρήκα σκούρα, όχι απο άποψη κοινωνικότητας (μέσα σε μισή ώρα είχα μάθει όλα τα ονόματα και μάλιστα βγήκα και πρόεδρος-αν είναι δυνατόν, πρώτη φορά με έβλεπαν) αλλά απο άποψη status (τί είπα πάλι το ψώνιο). Πριν, ήμουν ακριβώς αυτό που λέμε "πρώτη στο χωριό". Ε, στην καινούργια τάξη ήμουν δεύτερη (τρίτη, τέταρτη, πέμπτη) στην πόλη. Εκεί που είχα βγάλει χαλαρά εναν πολύ καλό βαθμό, και παρόλο που πήρα το απουσιολόγιο απο τις καινούργιες μου συμμαθήτριες, στα διαγωνίσματα τα βρήκα σκούρα. Για να μη μιλήσω για τη μούγκα που επικρατούσε στην τάξη, σε αντίθεση με τον πανικό που είχα συνηθίσει. Το θέμα ήταν λοιπόν οτι ένιωσα να έχω φάει ενα δυνατό χαστούκι (μπαναλιτέ η έκφραση, I know), ένιωσα να χάνω το έδαφος κάτω απο τα πόδια μου (δεύτερη βλακεία, στην τρίτη καίγομαι).


Έτσι λοιπόν και τώρα, πάνω που είχα αρχίσει να χαίρομαι και να καμαρώνω, που παρουσίασα διπλωματική, που βρήκα επιτέλους λεφτά, ζζζντουπ, μου ήρθε ωσαν κεραμίδα η σκληρή πραγματικότητα. Προθεσμίες που λήγουν κι εγώ δεν είμαι έτοιμη, γνώσεις που δεν έχω και πρέπει να αποκτήσω συντομότατα, ιδιαίτερα που δεν προλαβαίνω να κάνω, ιδιαίτερα που δεν προλαβαίνουν να μου κάνουν (αυτά τα αγγλικα στην τύχη τους τα έχω αφήσει, αμα το περάσω το proficiency θα....κι εγώ δεν ξέρω τί θα κάνω), κιθάρα που επίσης την έχω αφήσει στην τύχη της (πολύ με στεναχωρεί αυτό), γενικά μια αίσθηση ασυνέπειας και πίεσης που μου κάνει τα νεύρα κρόσσια με την κακή έννοια όμως: όχι ξεσπάω και ξαλαφρώνω αλλά μαζεύω, μαζεύω και κατεβάζω μια μούρη έως το πάτωμα ξεσπώντας σε ανυποψίαστα μικρά αδερφάκια "Έρση, μήπως έχεις μια γόμα;" "ΦΥΓΕ απο δω είπαααα".


Το σταματάω εδώ διότι ό,τι γράφω πάει απο το κακό στο χειρότερο, στο τέλος του ποστ θα καταλήξω να μοιράζω δωρεάν ξυραφάκια...


Που θα πάει, θα περάσει (<- my mantra, at the time)

23 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σα να περιγραφεις τον εφιαλτη που ζουσα στα 25+
χα! ενα καλό του να είσαι γέρος ..... (εχω κατι budget να τελειώσω και κατι πελάτες να καλμάρω αλλα τουλάχιστον είναι κατι πιο ενδιαφέρον απο C++)

pietà είπε...

Καλημέρα κουκλίτσα μου! Κάθε αρχή και δύσκολη, αυτό φωνάζεις και μόνη σου μέσα από αυτά που λες. Αρχή είναι όμως και περνάει. Θα δεις που θα ανταποκριθείς σε όλα, χωρίς νεύρα και στομαχόπονους, και μετά από λίγο καιρό θα μας γράφεις ποστ για το πόσο απορείς που τα κατάφερες!
:-)))

Spyros είπε...

Kalhmera sas synadelfe
Mhpws ta vlepeis apo lathos shmeio kai prepei na ta deis apo liiigo pio psila??
Exeis kataferei polla, mono kai mono h sxoli pou teleioneis (ayto kollaei me to arxiko 'synadelfe', tss kala tora), oti douleueis kai malista se tetoia ilikia.. oxi, pes moy, ksereis ti remali hmoun ego sta xronia souuu? (kamia fora aytes oi sygkriseis mazi mou pianoun:))

ante loipon.. rrdhbcp kai ksexna ola ta alla!

proserpina είπε...

@theodore: είδες τελικά που έχει και κάτι καλό το γήρας; :lol:

@pieta: ευχαριστώ βρε πιετά μου, αντε να δούμε, θα περιμένω άλλες μέρες, που λέει και το άσμα (ποιοί το λένε, btw; Έχω μήηηηηνες να ακούσω greek music. Κατσιμιχαίοι;)

@spyros: κύριε συνάδελφε ευχαριστώ για την προσπάθεια, νομίζω πιάνει τελικά η σύκριση που λες :rofl: Και όσον αφορά τα περί σχολής, βεβαίως και είναι κατόρθωμα!

(δεν έχω και verification να γραψω...)

perssefoni είπε...

κουράγιο και υπομονή,όλοι περνάμε κι απο έναν εφιάλτη που κ που!(πόσο μάλλον μια περσεφόνη!:)
πολύ μου άρεσε το λογοπαίγνιο m.i.t.!γαμάτο!τόσα χρόνια εκειμέσα πρώτη φορά το ακούω....ήξερα μόνο το ε.μ.π.(ένας μαλ$#@%ας παραπάνω)
ντροπή μου κιόλας πρώτη φορά στο μπλογκ σου κ λέω κακές λέξεις!

Unknown είπε...

πού θα πάει θα περάσει, μια φάση είναι μόνο, σίγουρα αυτή τη στιγμή φαντάζουν ως βουνό αλλά να είσαι σίγουρη ότι υπάρχουν πολύ χειρότερα από αυτά που περνάς και κάποτε θα τα θυμάσαι και θα νοσταλγείς, προδόθηκα και γω ο κωλόγερος ;)

Blogaki είπε...

Ένα έχω να πω: jdjaqig!!!
Με λίγα λόγια, τα'χουμε περάσει όλοι μας αυτά τα τρεξίματα κι ακόμα μας τυχαίνουν που και που, και όταν όλα τελειώσουν νιώθεις ΤΟΣΟ καλά που δεν το πιστεύεις!!!
Και είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρεις μια χαρά!!!

Ασε που θα μας δεις κι από κοντά και θα τα ξεχάσεις όλα!! :)

proserpina είπε...

@perssefoni: καλως ορίσατε αγαπητή συνονόματη! Καλά, έχω πάθει τώρα, και ίδιο όνομα (και τί όνομα!) και ίδια σχολή (έστω, ίδιο "ίδρυμα")!!!

@street spirit: να σας μιλάμε στον πληθυντικο δηλαδή απο δω και μπρος; :lol: Αχ αυτό λέω κι εγώ, φάση είναι, που θα μου πάει η άτιμη, θα περάσει!

@bloggaki: αυτό που θα σας δω απο κοντά και θα τα ξεχάσω όλα, το πιστεύω! Για να δούμεεε

Ανώνυμος είπε...

qrranj...
Πραγματικά ρε Ερση.. πως τα καταφέρνεις όλα μαζί
Οντως καλα λέει ο Σπύρος
ΣΙΓΑ ΜΗ ΔΟΥΛΕΥΑ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΣΟΥ

proserpina είπε...

Ααααχ, κι εγώ αμα μπορούσα δε θα δούλευα, αλλά είδες που με έριξε η άτιμη η κοινωνία, άλλους τους ανεβάζει κι άλλους τους ρίχνει στα ξένα χέριααα

Θα αλλάξω ψευδώνυμο, θα βάλω κάτι σε super hero, αχ βρείτε μου κάτι. Σπάιντερμαν; Μπαα. Μμμ.

snikolas είπε...

Από τις φάσεις που τις περνάμε όοοοοοοοοολοι μας. Υπομονή και πάλι υπομονή… και θα περάσει και αυτό.

Gogo είπε...

Den kwlwnoume re Ersi!!!!

Ase pou den eipes oti paizeis kai TENNIS (mazi mou)!
Eisai teras antoxis!!

Χρίστος είπε...

Καλημέρα!
Φοβερό όντως το το MIT (και το ΕΜΠ της Περσεφόνης)...Λοιπόν, εγώ πάλι στην ηλικία σου (χε χε) δούλευα, ημουν αγροτικός γιατρός στην Κρήτη - αλλά πάλι σαν διακοπές ήταν (στο χωριό του G Manoussakis μάλιστα, στη Μιλατο Κρήτης..) Αλλά, όλα αυτά που βγάζεις δεν είναι μελαγχολικά - εμένα μου φαίνονται πολύ ζωντανά και δημιουργικά - καλό άγχος που λένε...Αντε - και η Ανοιξη είναι ante portas!
Φιλιά!

proserpina είπε...

Bonjour a tous, mes amis!

@snikolas: κι όλο περιμενωωω, περιμένωωω λαλαλαλα (πως το λεει μετά;) Έλεος, μέχρι κ Kalomoira τραγουδάω σήμερα, η κατάσταση είναι απελπιστική!

@gogo: μα, πως μου διέφυγε; Βεβαίως, κυρίες και κύριοι, κάνω KAI τέννις με τη gogo και με δάσκαλο το σωσία του Μαζωνάκη, στο μελαχρινό :roooooooofl:

@χρίστος: αντε ρε Χρίστο, πες τα που μου λένε οτι στην ηλικία μου δε δουλευανε! Όσο για το καλό άγχος που λες, καλό μου ακούγεται! Αχ, και αυτή η άνοιξη, πως την περιμένωωω.

Γκρινιάρης είπε...

Έρση, μήπως έχεις blanco;

Κουράγιο! Φάση είναι, θα περάσει. Κάθε αρχή και δύσκολη. (Να δυο κοινοτυπίες κι από μένα, για να μη νιώθεις άσχημα).

proserpina είπε...

@γκρινιάρης: welcome dear grouchy!Blanco δεν έχω, αλλά θα ρωτήσω κανα μικρό αδερφάκι, πρέπει να έχει, χαχαχα

Jason είπε...

Η C++ είναι η πιο σημαντική γλώσσα και η βάση για τα πάντα, αλλά παραδέχομαι ότι ακόμα τη χρωστάω (εργαστήριο, τη θεωρία την έχω περάσει, χα!) και έχω να δηλώσω ότι τον παίρνει άσχημα (με το συμπάθειο και με την καλή έννοια πάντα).

Μην αγχώνεσαι, μη μασάς, από το πλούσιο βιογραφικό που μας παραθέτεις, αναγνωρίζουμε τις ικανότητές σου...
Θα φέρεις την αποστολή σου εις πέρας και μάλιστα σε καλό χρόνο, ναι ναι, είμαι σίγουρος...

proserpina είπε...

@jason: πλούσιο βιογραφικό; μπουχαχαχα - ούτε το πτυχίο μου δεν έχω πάρει ακόμα! Συνάδελφος, ε; Καλά τελειώματα! "Θα φέρεις την αποστολή σου εις πέρας και μάλιστα σε καλό χρόνο, ναι ναι, είμαι σίγουρος..." χεεχε, πολύ μου άρεσε αυτό! Ο,τι πείτε, αρχηγέ!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα συναδέλφισσα... μην ανησυχείς, όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε. είμαι κι εγώ στο ΕΜΠ (Έσφαλες Μαλ$^%^ Πλήρωνε) και μάλιστα στη... "Συνάδελφε Έκανες Μαλ@κία Φύγε Έγκαιρα", οπότε σε νιώθω. Ένα Maalox που και που όμως αρκεί...σκληραγωγούμαστε στο ίδρυμα δεν έχεις να πεις! :)

proserpina είπε...

@nikolakis: γειά σου συνάδελφε και (κατα μια εννοια) συντοπίτη! Μεγάλο καζάνι το ΕΜΠ (πολύ γέλιο η ερμηνεία του ιδρύματος, αλλά αυτή του ΣΕΜΦΕ είναι όλα τα λεφτά lol lol lol). Αυτο΄είναι βρε παιδί μου, φροντίζουν να μη γίνουμε μαλθακοί! Γι' αυτό έχει καλή φήμη (και καλά) το ίδρυμα: σου λέει βάζω μέσα καμια τετρακοσαριά σε κάθε σχολη, τους πεθαίνω στα μαθήματα, ε, ενα μικρό ποσοστό θα τα καταφέρει να τελειώσει σε λογικό χρονικό διάστημα, αλλά αυτοί που θα το καταφέρουν θα είναι...survivors!

Georgia είπε...

Ποια Μaalox?? Τι να κάνουν αυτά?? Είπαμε, ραντεβού στο μετρό, στις πεντέμιση να πάμε μαζί για Xanax, Atarax και άλλα ευοίωνα! Φιλάκια κουκλίτσα! ;)

Anarchist είπε...

Greetings from the one and real MIT of Greece. To Minaroupolis Institute of Technology. Δεν ξέρεις ποια είναι η Μιναρούπολις;
Αίσχος! Η πάτρα φυσικά, με τους μινάρες της αka μαλάκες (αν και το μινάρας σημαίνει στην πραγματικότητα υπονομευτής). Καλό κουράγιο, καλό δίπλωμα, καλό Proficiency !!!! :)

proserpina είπε...

@georgia: maalox, simeco, οτιδήποτε σας βρίσκεται για το στομάχι που δένεται κόμπος, αυτά χρειάζομαι τώρα! Κάτσε να λύσουμε το γαστρεντερικό και μετά θα περάσουμε και στην άλλη διαταραχή - το ραντεβού ισχύει!

@anarchist: ευχαριστώ για τις ευχές (καλέ τί φωτό είναι τούτη;)Τώρα εγώ πειράζει που δεν έχω καταλάβει τί είναι το μινάρας; Μια εξήγηση παραπάνω παρακαλώ!