13.2.07

Take 5 (about me)

Ύστερα απο την πρόσκληση του Σπύρου, συνεχίζω το παιχνίδι: γράφεις πέντε πράγματα για τον εαυτό σου και μετά καλείς και άλλους μπλόγκερς να κάνουν το ίδιο. Πάρτε βαθιά ανάσα, ξεκινάω!

  1. Απο τους 4 στόχους μέχρι στιγμής έχω πετύχει τους 2.5 (το μισό είναι για τα αγγλικά και το ολόκληρο για τις καταδύσεις - κάνει κρύο ακόμα!) and I'm very proud of it!

  2. I still haven't found αν τα πρωτότοκα παιδιά είναι ευνοημένα (ως τα πρώτα της οικογένειας, τα πιο χαϊδεμένα, τα πιο "ώριμα") ή όχι (έχουν πολλές ευθύνες, προσέχουν τα μικρότερα, είναι μικρές μαμάδες/μπαμπάδες)

  3. I still haven't found (part II) αν είμαι κοινωνικό άτομο (όταν πάει να πέσει μούγκα στην παρέα λαμβάνω δράση ως παγοθραυστικό και μιλάω πολύ, μα πάρα πολύ) ή όχι (αμα ήδη μιλάνε κάποιοι στην παρέα, ε, γιατί να ανοίξω το στόμα μου; μια χαρά τα λένε τα παιδιά)

  4. Τα καταφέρνω αρκετά καλά σε μαγειρική και ζαχαροπλαστική (είμαι και πολύ νοικοκυρά, άλλος για συνοικέσιο;). Το κακό είναι οτι τα δοκιμάζω όλα όσα φτιάχνω, πρίν, κατα τη διάρκεια και μετά την παρασκευή τους (απο το Λύκειο ακούω οτι πρέπει να προσέχω τη διατροφή μου - τα τελευταία χρόνια δεν μου το λένε απλώς, μου το φωνάζουν)

  5. Λειτουργώ (πάρα πολύ) καλύτερα υπο συνθήκες πίεσης. Αμα δεν έχω πολλά πράγματα να κάνω μπορώ να κοιμάμαι με τις ώρες (μάλιστα έχω φτάσει στο level πίνω εσπρέσσο και μετά απο δέκα λεπτά κοιμάμαι). Αν έχω όμως, ακόμα και το τελευταίο τέταρτο είναι προγραμματισμένο τί θα κάνω.

Για να δούμε και τους
(ουφ, έσκασα μέχρι να βρω με τί σειρά θα σας βάλω, τελικά διάλεξα την αλφαβητική!)

21 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ok!
καλή η ιδέα σου για πόστ
(καλή στη ζαχαροπλαστική ε?)

snikolas είπε...

Άρχισες καταδύσεις; Θα δεις, είναι SUPER!!! :) περιμένω φωτογραφίες.

proserpina είπε...

@theo: πολύ καλή! (στη ζαχαροπλαστική)

@snikolas: δεν άρχισα ακόμα, είπαμε, να ζεστάνει λίγο (να μαζέψουμε και λίγα money και θα πάω!) Αχ ήθελα να καλέσω και σένα για το take 5 αλλά δεν ήξερα πως θα το έβλεπες...αλήθεια πώς το βλέπεις;

Spyros είπε...

Diladi tora mas petakses to mpalaki eee? wraio:) kai eixa meinei kai apo idees..

PS: katadyseis = no way jose
PS2: gluka diaitis kaneis tipotis?

Unknown είπε...

Άξια! Είδες, μια χαρά τα κατάφερες:))

F

pietà είπε...

Χμμμμ....
Μάλιστα. Πέρνω το μπαλάκι μου και πάω στο δωμάτιό μου να γράψω....
(βρήκα κάτι κοινά btw....)

pietà είπε...

Παίρνω καλέ!!!!

proserpina είπε...

@flareman: :-S

@pieta: πάρε! πάω να σε διαβάσω, τώρα!!!

Spyros είπε...

Kala emena me eftyse diladi? Tha sou petaksw thn sokofreta pisw, kai malista adeia!

proserpina είπε...

@spyros: βρε σαύρα, αφού σου έκανα ένα σχόλιο τεράστιο στο ποστ σου! Έχεις δίκιο όμως, δεν απάντησα. Λεπόν! Καταρχήν τί σημαίνει jose; Και δεύτερον, ναι κάνω και διαίτης, έφτιαξα μια τάρτα με κρέμα σοκολάτα απο πάνω, τέλεια, είχε γύρω στις 100 θερμίδες μόνο. Δεν την παλεύω όμως...Έχω σχεδόν κόψει τη ζάχαρη στον καφέ, θα περάσω και σε πιο δραστικά μέτρα οσονούπω (οσονούπω συμπεθέρα, οσονούπω...)Την έσφαξα τη λέξη, έ;

Blogaki είπε...

Α! Κατάδυση έχω κάνει κι εγώ αλλά με πόναγε τ'αυτί μου (χρόνια ωτίτιδα, σαν τα σκυλιά.!). Κι εγώ επίσης μόνο με πίεση λειτουργώ.
Μάλλον κοινωνική σε βρίσκω!Μαγειρική-Ζαχαροπλαστική I don't know these words!!
Ευχαριστώ για την πρόσκληση!!

katerina είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ka8y είπε...

Να ανταλλάζουμε συνταγές για μαγειρική-ζαχαροπλαστική!!

Unknown είπε...

καταδύσεις είναι τέλεια, εγώ κάνω ερασιτεχνικά πάντα ελεύθερη κατάδυση, την οποία λατρεύω, τη συνήθεια να δοκιμάζω ό,τι φτιάχνω την έχω και γω και νομίζω ότι πολύ καλά κάνουμε ;) και γω για κοινωνική κοπέλα σε βρίσκω

proserpina είπε...

@blogaki: αχ κι εμένα το χειμώνα με πονάνε τα αυτιά μου απο τις βουτιές, λες να μη τα καταφέρω στην κατάδυση; οοοοοχιιιιι μπουχουχου

@ka8y: Κατερίνα μου είμαι γαϊδούρα, θες να συμμετέχεις στο take 5; Κάνω update στο ποστ σε χρόνο dt! Όσο για συνταγές, είμαι μέσα!

@street spirit: τα περί γαϊδούρας που λέω απο πάνω ισχύουν και για σένα, δεν ήξερα ρε παιδιά ποιόν να πρωτοβάλω, και νομίζω κανονικά έπρεπε μόνο πέντε να βάλω, και έβαλα έξι - διάλεξα αυτούς που αυτο το ποστ μου φαίνεται οτι ταιριάζει πιο πολύ στο στυλ που γράφουν γενικά...ουφ. Τεσπαν, κι άλλος δύτης! Τί γίνεται ρε παιδιά; Οι αναγνώστες μου (sic) όλοι ασχολούνται με καταδύσεις; Τέλειο!

Και εδώ βλέπετε δυο ακόμη θύματα της proserpinas, της οποίας αφιερώνω το Look what you 've done των Jet (ειδικά εκεί που λέει you 've made a fool of everyone, όσον αφορά στην "κοινωνικότητά μου". Πολύ θα ήθελα να είναι αλήθεια αλλά οι γνωστοί μου έχουν άλλη άποψη...)

(χεχε μιλάω για τον εαυτό μου σε τρίτο ενικό, όπως ο Ιούλιος Καίσαρας στον Αστεριξ- Η κατοικία των θεών: "Μα είναι καταπληκτικός!" "Ποιός;" "Αυτός! Εεε, εγώ!!!")

Unknown είπε...

μην ανησυχείς για μένα, με έχουν ήδη καλέσει, ας είναι καλά η jojo, αλλά πρέπει να την κάνω τώρα δεν προλαβαίνω αύριο όμως ελπίζω ότι θα τα καταφέρω ;) όσο για το δύτης όχι δεν με θεωρώ δύτη επειδή μ'αρέσει η ελεύθερη κατάδυση, δεν φοράω στολή, δεν έχω οξυγόνο ;)

STATLER-WALDORF είπε...

Προσοχή στις καταδύσεις και κυρίως στις χειμερινές γιατί ένας φίλος δεινός καταδύτης έχει περάσει ένας μήνας και ακόμη βγάζει τα ράμματα από το κεφάλι του…!Όσο για τις ικανότητες σας στην μαγειρική αν δεν δοκιμάσουμε δεν μπορούμε να έχουμε άποψη και καλύτερα να αφήνεις τους άλλους να κρίνουν σε αυτά…

Ανώνυμος είπε...

χι χι χι μιά χαρά τα λες!
pwlina

snikolas είπε...

Πως θα έπρεπε να το δω; Με μπέρδεψες! Μια χαρά χαβαλέ το βλέπω! Μην σκας όμως με έχουν βάλει στην λίστα τους άλλοι οπότε δεν παίζει να μην παίξω και εγώ! :)

Ps. Ευχαριστώ που με σκέφτηκες πάντως.

proserpina είπε...

@street spirit: δύτες όλων των μπλογκ ενωθείτε!

@statler-waldorf: καλώς ήρθες! θα έχω το νου μου, δεν έχω όρεξη για ράμματα. Όσο για τη μαγειρική,που μένεις είπαμε; Στέλνω ταπεράκι!

@pwlina: καλώς την και την Πωλίνα! μερσί, μερσί

@snikolas: οκ then, περιμένουμε το take 5 σου!

xalara είπε...

αφού μάθαμε όλοι πως είσαι καλή μαγείρισσα πιστεύω πως θέλεις-δε θέλεις θα γίνεις κοινωνική ;)
2) εμένα το ίδιο μου κάνει, είμαι μοναχοκόρη :(