16.1.07

(Παρολίγον) επετειακό ποστ

Σήμερα παρουσίασα τη διπλωματική μου...Είχα πήξει τις τελευταίες μέρες, διόρθωνα το doc., έβαζα συμπεράσματα που δεν είχα βάλει στο τέλος των κεφαλαίων, έγραφα και ξαναέγραφα την εισαγωγή, έβαζα πράγματα στο ppt (αααχ αυτό το ppt, ούτε το γιοφύρι της Άρτας να ήταν), ενα χάλι, μαυρο. Τη μια μέρα κοιμήθηκα στις 4, τις δυο επόμενες στις 3, πρωινή έγερση στις 7-8, ωραία πράγματα... Είχα σκεφτεί οτι μόλις τελείωνα με τη διπλωματική θα έγραφα ένα "επετειακό ποστ". Ένα ποστ αφιερωμένο σε όλα αυτά που θα κάνω τώρα που τελείωσα με αυτό το βάσανο. Ήθελα να γράψω:

  • για τα μαθήματα τέννις που θα ξεκινήσω (προσπαθώ να πείσω τη gogonut να πάμε μαζί, ναι, ναι, αγαπητοί μου, στο εξωτικό Μοσχάτο έχουμε και γήπεδο τέννις!)
  • για τα αγγλικά που θα συνεχίσω (αμ πως, περάσαμε το preliminary με 30, χωρίς φροντιστήριο, πάμε να τους φάμε τώρα στο τελικό!),
  • για τις καταδύσεις που λέω να ξεκινήσω, έχω πάρει και το σχετικό βιβλίο να διαβάσω (τρέμε Νικόλα!),
  • για την κιθάρα που θα συνεχίσω (το πήραμε το πτυχίο, άντε να πάρουμε και το δίπλωμα)...για....για...
  • (ξεκόλλα proserpina, δε φτιάχνεις άλλη μια λίστα με κουκκίδες για το ppt σου!)
Δεν ξέρω όμως, αυτή τη στιγμή δε μου 'ρχεται να γράψω για τίποτα απ' όλα αυτά. Την ξαναέπαθα όπως με το πτυχίο της κιθάρας. Πριν πάω στην εξέταση σκεφτόμουν, μήνες πριν, πως θα είναι εκείνη η μέρα, πως θα παίξω, τί θα φορέσω...όταν έφτασε εκείνη η μέρα δεν είχα μυαλό να σκεφτώ τίποτα απ' όλα αυτά. Έφυγα νωρίς το πρωί για το ωδείο, στην ωραιότατη γειτονιά πίσω απο την πλατεία Βάθη, έφτασα σε μια παγωμένη αίθουσα, ξεκίνησα ζέσταμα μέχρι να έρθει ο δάσκαλός μου - εντωμεταξύ ήρθε ο άλλος που έδινε και αυτός για πτυχίο και με άγχωσε διότι έπαιζε καλύτερα. Τελικά, τέλος καλό όλα καλά, άριστα πήρα αλλά όσο να'ναι αισθανόμουν κάπως περίεργα.

Όπως λοιπόν έχετε πιθανώς καταλάβει, το σημερινό μας θέμα είναι η απομυθοποίηση. ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΗΣΗ. Οκ, παρουσίασα διπλωματική. So what? Ούτως ή άλλως δεν έχω τελειώσει ακόμα, έχω δυο μαθήματα να δώσω. Αυτό που έγινε σήμερα ήταν απλώς η παρουσίαση της δουλειάς που έκανα εδώ και σχεδόν δυο χρόνια (τρομακτικό έτσι; και μετά σου λένε οτι είναι ενα εξάμηνο η διπλωματική) και την οποία πιθανότατα θα συνεχίσω στο μεταπτυχιακό-διδακτορικό μου. Μια παρουσίαση στην οποία ήρθαν τρεις και ο κούκος (στην κυριολεξία), που έγινε σε τελείως οικογενειακό κλίμα και που, όπως όλες οι διπλωματικές, αξιολογήθηκε με δέκα.

ΟΚ, επειδή το τραβήξαμε πολύ το θέμα, και έχει αρχίσει να παίρνει ένα χρωματάκι προς το μαύρο (γιατί ρε παιδί μου με πιάνει αυτό το πράμα, δεν είμαι σκοτεινός τύπος κατα βάθος- Μαρία, σταμάτα, σε βλέπω που γελάς!), τ ε λ ο ς.

Αναμείνατε ανταπόκριση απο το μέτωπο του τέννις (τ' ακους Γωγω;) και των υπολοίπων. A new day has come που λέει και η Σελίν (μπα σε καλό μου, που τη θυμήθηκα αυτήν;)

(μήπως να αλλάξω χρώμα στο template; με προδιαθέτει αρνητικά μου φαίνεται!)



(άσχετο)

12 σχόλια:

ka8y είπε...

congruuuuuuuuts!

Έτσι είναι.. προσπαθείς, προσπαθείς, και ενώ έχεις φάει άπειρες ώρες...λες...

"Και τι έγινε?"

Τελείως απομυθοποίηση..

Unknown είπε...

Έρση τα είπαμε, δεν υπάρχει θέμα - κάποια πράγματα είναι στάνταρ. Εγώ τελευταία φορά που θυμάμαι να αγχώθηκα ήτανε Πανελλήνιες, από τότε δε νομίζω να έχω αγχωθεί ξανά για τέτοια πράγματα (ή γενικότερα).

Ό,τι έχει ο Μεγάλος στην καβάτζα για πάρτη μας το έχει... οπότε, why fret;:)

Ασχέτως όμως, μπράβο:) Άντε, και εις μαστερώτερα!

Pixel Sprite είπε...

Sigxaritiria! Kai eis anwtwra...!Kai exeis dikio, de xreiazetai trello agxos ama jereis ti douleia sou jereis oti kai tha pas kala..Alla didaktoriko paidaki mou? To skeftikes? :P

pietà είπε...

Congratulations!
Βασικά, που κατάλαβες ότι δεν είναι τίποτα! Τρως το άγχος της ζωής σου μέχρι να γίνει και όταν γίνεται, δεν καταλαβαίνεις καλά-καλά τι συμβαίνει!

Και εις ανώτερα λοιπόν...Θα τα καταφέρεις!

Gogo είπε...

Bravo Ersi!
Ole!
Paei kai auto!!!
Olo epitixies!

Ok! Tha pame tennis, to zitima einai oti den ksekouniemai na paw na graftw! Na doume pws tha ksekouniemai na paiksoume kiolas tromara mas...

Unknown είπε...

μπράβο αρκεί να τα παίρνεις πιο χαλαρά και να τραγουδάς πιο συχνά so what, so f... what
είναι ωραίο να έχεις στόχους έστω και μικρούς go for them ;)

proserpina είπε...

Ενα μεγαααααλο ευχαριστώ σε όλους σας για τις ευχές και το ενδιαφέρον σας! Άνοιξα σήμερα το μέιλ και είδα όλα αυτά τα σχόλια και χαμογελούσα σα το χαζό πόση ώρα :-))

@ka8y: έετσι, έτσι, τελείως απομυθοποίηση - ελπίζω να είσαι καλά τώρα, ε; σιδερένια!

@flareman: καλομελέτα κι έρχεται γιατρέ μου, να σε δω στην πρώτη επαφή με ασθενή πόσο ψυχραιμος θα είσαι. Πολύ χαλαρό σε βλέπω! Πάντως αμα πας για χειρούργος, καλό είναι που δεν αγχώνεσαι..για φαντάσου να τρέμει το χέρι σου όταν ανοίγεις τον άρρωστο :-p

@pixel sprite: αααχ, αυτό με το διδακτορικό μου το έχεις ξαναρωτήσει, και η αλήθεια είναι οτι κι εγώ πολύ το σκέφτομαι. Θα κυνηγήσω όμως κάτι σε αναπληρώτρια, σε σχολείο δηλαδή, και παράλληλα το διδακτορικό...θα δούμε

@pieta: μα, πως βάζεις αυτό τον τόνο στο a, θα σκάσω! Πάντως το έχετε καταλάβει τελικά όλοι το "ασήμαντον" του πράγματος, ε, τώρα το συνειδητοποίησα κι εγώ

@gogo: merci ma chere, merci! Όσο για το τέννις, μη φοβάσαι, δε θα μου ξεφύγεις!

@street spirit: αχ, αυτό το τραγουδάκι, πρέπει να το μάθω...Αλλά ποιός σου είπε οτι είναι μικρός στόχος να πάω τέννις; Ξέρεις τι κουράγιο χρειάζεται να το πάρεις απόφαση να ξεκουνηθείς και να αρχίσεις να γυμνάζεσαι ύστερα απο πααααρα πολύ καιρό; lol lol lol

Spyros είπε...

Sygxarhthria! Kai eis anwtera..:D

Koita, den einai aparaithto na niwseis kati megaleiwdes meta apo mia parousiash h kati allo..
Egw ayto pou apolambanw einai to aisthima ths anakoufishs, oti mou feygei mia ennoia kai oti pleon eimai sth fash epiloghs tou epomenou stoxou :)

Ανώνυμος είπε...

Ma den eipa tipota... (sxetika me ti maurila) :-P Ta sugxaritiria ta eipame omws, etsi? ;-)

proserpina είπε...

@spyros: αυτό, αυτό το αίσθημα ανακουφισης, μεγάλη υπόθεση...

@maria: είπες, είπες (για τη μαυρίλα)...τα είπαμε τα συγχαρητήρια, οκ!

Georgia είπε...

Τουλάχιστον ξεμπέρδεψες και πήρες και το δεκαράκι σου! Μην το πολυσκέφτεσαι τα υπόλοιπα! Όσο για την απομυθοποίηση..... χωράει μεγάλη κουβέντα! Kisses και Καλό Σαββατοκύριακο! :) Συγχαρητήρια δεν είπα!!!!!!

proserpina είπε...

@georgia: ευχαριστώ νεραϊδάκι!