29.1.07

Τα χάπια μουουουουουου

Είμαι στο φροντιστήριο και έχω μια μαθήτρια με μνήμη χρυσόψαρου, ηλικίας 40+, η οποία θέλει μέσα σε 20 μέρες να έχει πάρει τα Word, Excel Internet του ECDL...

Είμαι σε μια φάση νιρβάνας, δεν με ταράζει τίποτα πια, τα έχω ακούσει όλα, τα έχω δει όλα, μετά απο κάθε (τρίωρο) μάθημα έχω πονοκέφαλο και νομίζω οτι έχω πυρετό. Μιλάμε στη ζωή μου όλη δεν έχω εξηγήσει πιο αναλυτικά πως κάνουμε αντιγραφή κι επικόλληση, πως κάνουμε προεπισκόπηση εκτύπωσης (αν είναι δυνατόν), ή πως επιλέγουμε όλο το κείμενο (ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ).

Μιλάμε η γυναίκα είναι τρομερή. Σήμερα έχουμε 6 ώρες μάθημα (ολογράφως εξι, δυο τρίωρα 9-12 και 5-8). Δεν αντέχώ άλλο. Θέλω να σπάσω την οθόνη. Θέλω ηρεμιστικάαααααααααααααααα

Το είχα βάλει και μετά έκανα μια βλακεία και εξαφανίστηκε, οπότε το βάζω ως λινκ

12 σχόλια:

Unknown είπε...

Πέρνα από εδώ να σου γράψω μερικά κουτιά (κούτες μάλλον)... πες της για επιλογή όλων Command A και όταν χαζέψει εντελώς πες "ααα ναι έχεις δίκιο, εννοούσα σε Mac":PP

proserpina είπε...

Ρε συ δε φαντάζεσαι για τι κατάσταση μιλάμε...

Γιααα πες διεύθυνση, έρχομαι απο κει αμέσως, είμαι σε κατάσταση εκτααααακτου ανααγκης

snikolas είπε...

Η λύση είναι απλή. Θα σου δώσει το ποσό που θα συμφωνήσετε, θα μεταμφιεστείς εσύ σε εκείνη και θα δώσεις εσύ τις εξετάσεις για να τελειώνεις! Και η κυρία θα έχει το πτυχίο της και εσύ την ηρεμία σου + bonus! :)

Ανώνυμος είπε...

Στα δύσκολα φαίνεται ο καλός ο
δάσκαλος... αντε ρε αν καταφέρεις να διδάξεις την κυρία σου χω και άλλο μαθητή παρόμοιας κλάσεως (τη μάνα μου)
Μονο μην την κάνεις μπλογκού και με αρχίσει στα περίεργα κόμεντς

Spyros είπε...

Akoma de kserw ti einai xeirotero, na kaneis mathima se pitsirikia h se meshlikes.. :D

proserpina είπε...

@snikolas: προλαβαίνω να πάρω είκοσι κιλά, να βάψω το μαλλί ξανθό και να βάλω γυαλιά μέχρι το Σάββατο;

@mikro....: νομίζω οτι τα έχω δει όλα, μετά απο αυτό όλα μου φαίνονται εύκολα - θα στην κάνω εγώ ξεφτέρι!

@spyros: επειδή τα έχω δοκιμάσει και τα δυο, οι μεσήλικες without a doubt. 1000% σου λέω...

Unknown είπε...

νομίζω η λύση είναι απλή, παίρνεις ένα USB και της φορτώνεις όλες σου τις γνώσεις κατευθείαν στον εγκέφαλο, έτσι έχεις μεταλαμπαδεύσει όλη τη γνώση σου χωρίς κόπο, τι δεν έχουν βγει ακόμα USB για ανθρώπους;;;;;)

pietà είπε...

Φοβερό πράγματι...
Κάπως έτσι ήμουν όταν μάθαινα τον πρώην εργοδότη μου (κύριος ετών 68) να μάθει υπολογιστή από το μηδέν...

Blogaki είπε...

Σε θέλω ψύχραιμη και αποφασιστική!!
Στα πολύ δύσκολα πάτα και καμιά φωνή γιατί μάλλον χαζεύει η μανταμίτσα!!!

Georgia είπε...

Υπό άλλες συνθήκες που θα ήμουν καλύτερα, θα σου έλεγα να κάνεις υπομονή και ότι δε φταίει αυτή που δεν έχει τη δική σου ευστροφία και εξυπνάδα! Τώρα όμως, μπήξε τις φωνές, γίνε κακιά, ,έχρι να αναγκαστεί να τα μάθει έστω και μόνο από φόβο μην τη δείρεις! ;) Εναλλακτικά, σου συνιστώ 1 Xanax ημερησίως, πριν το μάθημα!

proserpina είπε...

@street spirit: είμαστε πολύ πίσω ακόμα στον τομέα αυτό lol lol lol

@pieta: ααα, ωραία! καλά, κι αυτός ο άνθρωπος, στην ηλικία του, τι τον ήθελε τον υπολογιστή; τους θαυμάζω κάτι τέτοιους παππούδες, έχουμε και στο φροντιστήριο ένα τμήμα με μέσο όρο ηλικίας τα 60, και έχουν οι άτιμοι μια όρεξη, ένα κέφι...τρομερό!

@blogaki: προσπαθώ να είμαι ψύχραιμη, αλλά απο ενα σημείο και μετά, δεν αντέχω ο άνθρωπος, ανοίγω μπλογκια και μσν και αρχίζω το μπιρι μπιρι, κοιτώντας παράλληλα τα τεστ της μανδαμ...αυτό με τις φωνές το σκέφτομαι...

@georgia: καταρχήν εύχομαι με όλη μου την καρδιά να το ξεπεράσεις όσο το δυνατόν συντομότερα το όλο σκηνικό αυτών των ήμερών και να ξαναγίνεις το μωβ νεραϊδάκι...όσο για το σχόλιο τώρα, το φοβάμαι ρε παιδί μου να γίνω κακιά διότι μπορώ να γίνω πάρα πολύ κακιά, μα πάρα πολύ σου λέω, μου την έχουν πει κατα καιρούς (όχι στο φροντιστήριο! σε άλλες περιπτώσεις) και το έχω πάρει απο φόβο - πλέον τείνω να φτάσω στο άλλο άκρο, του τελείως θύματος, "ναι, ναι" "όοοχι, δεν το πατάμε αυτό το κουμπάκι, πάμε Προβολή->Κεφαλίδες και υποσέλιδα" ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ ΝΑ ΑΝΤΕΞΩ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΚΟΜΑΑΑΑ;;;; (xanax είπαμε, ε; ωραίο μου ακούγεται. xanax, xanax, xanax, xanax, xxxxxxxx)

Georgia είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ κούκλα... Όσο για το να γίνεις κακιά, μερικές φορές επιβάλλεται!!! Κι αυτό στο λέω εγώ που κάνω ασκήσεις θάρρους καθημερινά μπας και καταφέρω να λέω συχνότερα "όχι" και να διεκδικώ το δίκιο μου! Και τελικά, καμιά μπάτσα δεν έβλαψε ποτέ κανέναν! Άι σιχτίρ, δε θα σκάσουμε εμείς με τους ηλίθιους! Ωωωωχουουουουου... ;) Φιλάκια!