31.1.07

Τα χάπια μουουουουουου part II

Μπορεί κάποιος καλός άνθρωπος να μου πει πως συνδυάζονται τα παρακάτω μέσα σ' ένα 24ωρο:

  • 5 ώρες φροντιστήριο
  • 1-2 ώρες διάβασμα κιθάρα (μίνιμουμ)
  • 2-3 ώρες διάβασμα για το ίδρυμα (πολύ μίνιμουμ)
  • 2 ώρες διάβασμα αγγλικά για proficiency (πάρα πολύ μίνιμουμ)
  • 4 ώρες μετακίνηση (you know, τραίνο, λεωφορείο, μετρό κλπ και, ναι, καλά διαβάσατε, τέσσερις ώρες)

Μμμ, αμα βάλεις και φαϊ, και τίποτα άλλες δουλειές που μπορεί να προκύψουν, ε, κανα τετραωράκι ύπνο τον καταφέρνω!

Και σα να μην έφταναν όλα αυτά πήρα και τη λυπητερή σήμερα απο το ωδείο (είχα να πατήσω το πόδι μου κάτι μήνες αλλά βάσει κανονισμού πρέπει να τα πληρώσω όλα, βάλτε λοιπόν 130 ευρά επι 5, έτσι, μέχρι την επόμενη Τετάρτη).

Το καλύτερο όμως είναι το μέιλ που έλαβα πριν λίγο απο τον καθηγητή μου ο οποίος θέλει να συναντηθούμε προς το τέλος της εβδομάδας να συζητήσουμε για την πορεία της έρευνάς μας και να του δείξω τί έχω κάνει με τους κώδικες (εδώ γελάνε - δεν έχω κάνει τίποτα απολύτως, ακόμα παλεύω το Thinking in C++)

Πως τα 'πε το νεραϊδάκι αυτά τα χάπια; Xanax; Γιατρέέ, γράψε μου δυο τρεις κούτες...

23 σχόλια:

Unknown είπε...

Κούτες; Ποιο Ζανάξ, εσύ Dulcolax χρειάζεσαι, θα σε πιάσει δυσκοιλιότητα με τόσα που σου έχουνε φορτώσει:D:D

Χμμ... ίσως καμιά αμπούλα Dormicum ενδοφλεβίως;; Θα κοιμάσαι πέντε μέρες, δε θα καταλάβεις τίποτα!:PPPP

Ανώνυμος είπε...

Τα νιάτα με τα προβληματα τους!!!
4 ώρες μετακίνηση την ημέρα !!!
Πρέπει κάτι να κάνεις με το συγκεκριμένο πρόβλημα........
Παρεπιπτόντως θα σου κάνω φοργουορντ κάτι καλές προσφορές για χάπια που μου έρχονται στο Inbox

Χρίστος είπε...

Ειναι απλό!
Θα χαμογελάσεις, θα τους πεις "βεβαίως, αλλα...όχι, δεν είναι έτοιμα", θα ξαναχαμογελάσεις - και θα του πεις ότι δυστυχώς, σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμησεις η μέρα έχει μόνο 24 ώρες!
Φιλιά ;)

Spyros είπε...

Ekana the math giati eimai kai kalos:
5 kai 2, 7, kai 3, 10, kai 2 dwdeka kai alla 4 16 souma! Kai poso na fas, 1 wra, kai alli mia gia tis 'douleies', xalara exeis 6 wres gia ypno.. kai klaigesai??

Katse na grapsw kai to word verification pou einai mia polu asteia leksh: pkirkby

Georgia είπε...

Μπορείς κουκλίτσα να κάνεις αυτό που λέει ο Χρίστος αλλά άμα είναι απόλυτη ανάγκη φώναξέ με να πάμε μαζί για Xanax, Atarax και άλλα ευοίωνα! ;) Υπομονήηηηηη!! (τheo δε μου κάνεις κι εμένα forward αυτές τις προσφορές??) Φιλάκιααααα!!

proserpina είπε...

@flareman: I'll take the αμπούλα (πέντε μέρες, ε; τρομερό! είδες ρε παιδί μου τί κάνει η επιστήμη τη σήμερον ημέρα...)

@theo: στον ελεύθερο χρόνο μου (και με τα ελεύθερα λεφτά μου) θα ξεκινήσω μαθήματα οδήγησης...δε βλέπω κανένα μήνυμα στα inbox...περιμένω

@χρίστος: και να η θετική σκέψη της ημέρας, μια ευγενική προσφορά του Χρίστου! Ευχαριστώ, θα την προσπαθήσω!!!

@spyros: η λέξη κλειδί αγαπητέ Σπάιρους είναι το *μίνιμουμ* (αχ θέλω να κάνω τώρα μια νύξη για το χρώμα των μαλλιών σου αλλά μου φαίνεται θα φανεί πολύ αγενές...no offence, ok?) είδατε βρε τι verification σας βγάζω; όχι κάτι κουλά xfgtrpk, εδώ έχουμε πικίρκμπι! πως λέμε σουπερκαλιφραντοζιδιεξπιαλιντοσιους;

@georgia: είπαμε, του Χρίστου θα τη δοκιμάσω (αύριο στις 6 είναι καλά; συνάντηση στο σταθμό του τραίνου, οκ;)

Spyros είπε...

Kalhmeraa..
Otan les *1-2 wres (minimum)*, egw phra to 2, ws thn xeiroterh periptwsh!As eleges *1 wra minimum*.. h *2 wres minimum*..
Ti eipes wre gia to malli? pkirkby to u 2 !!!

proserpina είπε...

Καλημέρα του γιου του

Ρε παιδί μου (δηλαδή τι "παιδί μου" εδώ "μπαμπά μου" πρέπει να πω roooooooofl), όταν λέμε 1-2 ώρες μίνιμουμ, εννοούμε οτι μπορεί να πάει και 3 ώρες! οτι δηλαδή μπορεί να κάνω 1 ή 2 ώρες συνήθως (πες 1.5, μέσο όρο) αλλά μπορεί να βγει και παραπάνω!
τεσπαν, άλλο είναι το θέμα: σύμφωνα με το πρόγραμμα που προτείνεις θα ζω κάθε μέρα το I, robot (το οποίο δεν έχω δει βέβαια, αλλά απο τον τίτλο μου ταιριάζει στην περίπτωση): εγερτήριο 7:00 / έξοδος απο σπίτι: 8:00 / άφιξη στο φροντιστήριο: 8:50 / αποχώρηση απο φροντιστήριο:...
Πότε θα προλάβω να δω τους φίλους μου, την οικογένειά μου (είναι και πολλοί ρε παιδάκι μου! με τους μισούς να μιλήσεις για λίγο, έχεις να κάνεις με 4 άτομα!)

pietà είπε...

Μπήκα κι εγώ πουρνό-πουρνό να δω τι κάνεις, και με άγχωσες βρε παιδί μου!
Πωωω.... Τα χάπια σου indeed...
Καλά κουράγια κουκλίτσα, θα τα καταφέρεις, είμαι σίγουρη!
(εδώ προλαβαίνεις να ανεβάσεις και ποστ....)

proserpina είπε...

Τι λες τώρα, έχω γίνει ξεφτέρι: έχω φτάσει να ανεβάζω ποστ και την ώρα του μαθήματος, με το ένα μάτι κοιτάω τα τεστ της μανδαμ και με το αλλο είμαι στο blogger...ένας φίλος μου το κάνει αυτό, Ναπολέοντα νομίζω τον λένε

Spyros είπε...

Mpampa mou? Tha arxisw na vrizw styl word verification... to shmeiwnw (kai ayto)
Diladi tha eleges oti einai 4 minimum? :P
Koita na deis, oloi etsi zoume, h zwh einai sklhrh, na milas me tous filous sou sto metro, otan paizeis kithara, na tragoudate klp, ma egw tha sta pw ola?

proserpina είπε...

Ασε που έχω γίνει και πρωινός τύπος. Αυτό που το βάζεις;

proserpina είπε...

Να μιλάω με τους φίλους μου στο μετρό;;; Να τους βάλω όλους σε ένα βαγόνι, λες, και να μιλάμε μέχρι να φτάσω στο ίδρυμα; (Μοναστηράκι-Κατεχάκη πόση ώρα είναι;)

Ααα, όταν παίζω κιθάρα δεν μπορώ να μιλάω. Έχουμε αναπτύξει νοηματική με την οικογένειά μου, συννενοούμαστε με κινήσεις των ματιών όταν παίζω

Blogaki είπε...

Πολύ άγχος αλλά μη στεναχωριέσαι!Όλοι τα περάσαμε αυτά κάποια στιγμή και είδες πως γίναμε!!
Δες το Σπύρο για παράδειγμα!! Μπουχαχα!!!
(πολύ μου αρέσει να το πειράζω αυτό το παιδί, κι όχι μόνο σε μένα μου φαίνεται!)
Η δικιά μου λέξη είναι ktcio ! Ωραία είναι!!!

proserpina είπε...

Μπουρουχαχα!!!
Πάντως, δε λέω, καλό το κτσιο, αλλά σαν το πικίρκμπι δεν είναι κανένα...

proserpina είπε...

Αυτό το "είδες πως γίναμε" εγώ τώρα πως να το εκλάβω ;-))

(καλά, το έχω ξεφτιλίσει, τα πιο πολλά κόμμεντς είναι τα δικά μου)

Spyros είπε...

Bouxouxouxaxa lew egw..
Oute egw to katalava to 'pws giname'..'des to spyro gia paradeigma' me evrise twra h kalo htan?? polla den katalavainw twra teleytaia..

H alithia einai oti egw to diavasa ws 'pikirkmpai' (ep mi paei o nous sas allou)

pietà είπε...

Σταμάτα να τις τρέφεις καλέ μου κι εσύ! Πoλλά δεν καταλαβαίνεις ή το κάνεις επίτηδες για να ασχολούνται μαζί σου;;;

bltyhp ρε!

Georgia είπε...

Ax, καλέ τι καλά περνάτε εσείς εδώ!! Proserpinaki είδες που τελικά βρήκες τρόπο να γλιτώσεις τα χάπια?? Πάντως καλού κακού, στις έξι, να είσαι στο σταθμό να κάνουμε κάβα, να τα έχουμε, σε περίπτωση......! ;) Καλό Μήηηηηηναααα!!!!

proserpina είπε...

@spyros: γειά σου ρε Σπάιρους με την ωραία προφορά σου! (πρέπει να έχεις δίκιο, πλάκα-πλάκα)Σε έβρισε Σπύρο μου, σε έβρισε! Προτείνω να πιαστείτε μαλλί με μαλλί οι δυο ξανθομπάμπουρες (μπλογκάκι ξανθιά δεν είσαι;)

@pieta: ωραίο αυτό! αντε και bltyhp ρε bkiuth roooofl

@georgia: είδες καλή μου νεράιδα; παιδική χαρά το έχουμε κάνει.

@all: μια λέξη θα σας πω: nlpyala (πααα πα, χάλια είναι αυτή! μα είναι δυνατόν; στον κτήτωρα του μπλογκίου να δίνουν τέτοιο αίσχος verification; πωω, αυτό το "κτήτωρα" λεύκωμα μου θυμίζει)

snikolas είπε...

Ήρθε η ώρα να σκεφτείς και την εναλλακτική του : φεύγω και αφήνω πίσω μου συντρίμμια! Ξέρεις… όλοι θα βγαίνουν στα κανάλια και θα λένε πως πήγες να πάρεις τσιγάρα και δεν γύρισες ποτέ! :p

proserpina είπε...

Έεετσι, έτσι κύριε μάγειρα!
Φεύγωωωω κι αφήνω πίισω μου συντρρρρίμιαα, αρρωστημένους και αγρίμιαααα, φεύγωωωω, φεύγωωωω, τώωωωρα φεύγωωω

Unknown είπε...

μη φεύγεις μη με πόνο σου φωνάζωωωωωω, υπάρχει και η σουπερμαντολίνι που τα κάνει όλα πιθανά και ορατά και αόρατα, με τους ασυναγώνιστους πράσινους και κίτρινους κόκκους ;)