4.3.08

C' est quelle page? Oh, c' est la cent vingt-trois


Μια ψυχή που είναι να βγει, ας βγει...Με έχουν καλέσει ήδη o street spirit και η joan, και πριν τριτώσει το κακό, ανεβάζω τη δική μου σελίδα 123 (εντάξει ma petite;)

Άπλωσα λοιπόν το χέρι στην κρεββατοβιβλιοθήκη (το μέρος του κρεββατιού δίπλα απο το μαξιλάρι, στο οποίο στοιβάζονται τα βιβλία που διαβάζω - πότε θα πέσουν να με πλακώσουν ενώ θα κοιμάμαι δεν ξέρω) και έπιασα το Συμπόσιο του Πλάτωνα. Πρέπει να έχει μείνει εκεί απο το καλοκαίρι, καθώς απ' όταν γύρισα απο την Πάτρα τα βιβλία τα βάζω στην παραπλεύρως - του - κρεββατιού - βιβλιοθήκη, aka ενα χάρτινο κουτί με συρτάρια πάνω στο οποίο υπάρχει μια δεύτερη στοίβα με βιβλία. Κι αφού σας ξενάγησα στο κρεββάτι μου και τη γύρω περιοχή, ας μπω στο θέμα.

Είμαστε στο διάλογο Διοτίμας - Σωκράτη όπου η πρώτη υποστηρίζει οτι ο έρωτας δεν είναι έρωτας για το ωραίο αλλά για τη γέννηση και τον τοκετό μέσα στο ωραίο (έχω την εντύπωση οτι χαλάω το παιχνίδι με τις πληροφορίες που δίνω για το τί έχει προηγηθεί στην πλοκή του βιβλίου). Διαβάζουμε λοιπόν,

Γιατί λοιπόν για τη γέννηση; Γιατί είναι κάτι αναγκαίο και αθάνατο για τον θνητό η γέννηση. Και είναι αναγκαίο όπως βγαίνει απο αυτά που συμφωνήσαμε, οτι και ο πόθος της αθανασίας πρέπει να συνυπάρχει με τον πόθο του καλού, αν έρωτας είναι η επιθυμία να έχεις το καλό παντοτινά δικό σου.

Αυτά λοιπόν απο το Σωκράτη, και μιας και το 'φερε η κουβέντα, όσοι δεν έχετε διαβάσει την Απολογία του να πάτε να την αγοράσετε τ ώ ρ α.


Οι κανόνες του παιχνιδιού είναι:

1. Πιάσε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά σε σένα.
2. Άνοιξε το βιβλίο στη σελίδα 123 (αν το βιβλίο διαθέτει λιγότερες από 123 σελίδες, άφησέ το και πήγαινε στο επόμενο κοντινότερο).
3. Βρες την πέμπτη περίοδο (=από τελεία σε τελεία, αν θυμάσαι) της σελίδας.
4. Ανάρτησε τις επόμενες τρεις περιόδους (δηλ. την έκτη, την έβδομη και την όγδοη).
5. Ζήτα από πέντε ανθρώπους να κάνουν το ίδιο.


Ποιοί να 'ναι αυτοί οι πέντε τώρα; Ας πώ τη Gogo, τον Τεο που ξαναγύρισε, την Georgia που δε λέει να γυρίσει, τον Sunday που το καλό που του θέλω να ξαναγυρίσει, και τέλος την Pixelicious που πολύ θα 'θελα να μάθω τί διαβάζει στη bella Italia (τα παραπονά σας στη joan που επέμενε να παίξω :P)

13 σχόλια:

JoaN είπε...

ΟοοΟΟοΟλλλΛλΛλλΛΛΛΕεεε proserpinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Σ ευχαριστώ πολύ που έπαιξες και ακόμα πιο πολύ που περιέγραψες τα κρεββατο-βιβλιοθηκοθέματα!

(ψάχνω σαλαλα με τη λέξη διάβασμα-βιβλίο και δεν μου ρχεται τπτ... που θα μου πάει όμως... θα επιστρέψω!)

kiara είπε...

:D

Φράνσις είπε...

Eίναι να μη σ'αφηνουν ν'άγιασεις ετσι; Πριν ελεγα στον exit γιατους ενδοιασμους μου να παιξω στο παιχνίδι, αλλα μου φαινεται θα τους στειλω στο διαολο τους ενδοιασμούς... Παιδάκι, θα με παιξετε κι εμένα; :))))

sunday είπε...

Γιατι, ποτε εφυγα;;;; Στο παιχνιδακι δεν ξερω αν θα παιξω γιατι μου τη σπανε :PPPPPP

sunday είπε...

A επισης sunday, sunday, sunday. sssssssssssssssss

JoaN είπε...

Παραγραφος Βου, κεφάλαιο Θου και η βρόχα έπεφτε ράιτ θρου! σαλαλα :P

proserpina είπε...

@joan: όχι που δε θα 'βρισκες σαλαλα με το διάβασμα:PPP Να συμπληρώσω την τελευταία στροφή:

Η μέρα πλησίασε,
εκείνη για να πάει να παντρευτεί,
μπήκε στο μπάνιο της,
έριξε τα αποσμητικά της,
τα απορρυπαντικά της, ντύθηκε,
φόρεσε το νυφικό ενώ απ' όξω
το φεγγάρι δεν βγήκε
και η βρόχα έπεφτε, ράιτ θρου.


Άψογος!

@kiara: ;D

@auburn kate: θα σε παίξουμε καλέ κι εσένα, ορίστε, σε καλώ τώρα, γράψε κι εσύ τη σελίδα 123 σου. Μωρε κι εγώ δεν θα έπαιζα, ας όψεται η...μουσική εγκυκλοπαίδεια :P

@sunday: όπωssss θεssss ssssunday, θα ssssου χαλάssssω εγώ χατίρι; Όσο για το παιχνιδάκι, σιγά μην έπαιζες, γι' αυτό κάλεσα εσας τους 5, διοτι ξέρω οτι σχεδόν κανένας δε θα το συνεχίσει, μπααχαχα

Gogo είπε...

Πωπωωω, καλή ευκαιρία να ανοίξω κανένα από τα τρισεκατομμύρια βιβλία που με περιβάλουν!

[Germanos] είπε...

Το συμπόσιο του Πλάτωνα ειναι ενα απο τα καλύτερα κειμενα που εχω διαβάσει (αν και αυτο συνέβη σαν σε μια άλλη ζωή το 1984)


Εχω παρει παρομοια πρόσκληση απο την Τζοαν για τα ελατωματα

Ολα θα γίνουν

Unknown είπε...

το Συμπόσιο του Πλάτωνα όσες φορές και να το διαβάσεις δεν το βαριέσαι, τρομακτική η κρεβατοκάμαρά σου θα έλεγα ;)

proserpina είπε...

@gogo: πήγαινε στη βιβλιοθήκh με τα βιβλία της σχολής (ή στις κούτες στο υπόγειο, όπου τα έχεις βάλει τέλος πάντων) και πιάσε ενα στην τύχη. :PPP

@[germanos]: εγω το 1984 δεν είχα μάθει ακόμα να διαβάζω :PPPP Είδες που έχει και τα καλά της η "άλλη ζωή"; Όσο για την πρόσκληση, δε βιαζόμαστε...όλα θα γίνουν :)

@street spirit: αυτό θα το διαπιστώσω τώρα που θα το ξαναδιαβάσω. Θυμάμαι οτι είχα χαθεί λίγο με τους ατέλειωτους διαλόγους. Για να δούμε. Όσο για την κρεβατοκάμαρα, τώρα είναι μια χαρά, τακτοποίησα επιτέλους τα βιβλία στη βιβλιοθήκη :D

Aggelos Spyrou είπε...

Καλησπέρα!!!

Με τη σειρά μου, σε προσκαλώ να αντιγράψεις τις 123 πρώτες σελίδες του βιβλίου που αναφέρεις x2 φορές.

Χι χι χι, μου αρέσει να ανακαλύπτω νέα blogoπαίχνιδα!!!

Καλησπέρα! :)))

proserpina είπε...

Ορίστε, μας έχουν πάρει στο ψιλό! :PPP

Δεεε γίνεται...μια φορά έκανα χατήρι σε 'αναγνώστη-τρια'. Τερμα, δεν έχει άλλο :P

Καλησπέρα :)