12.4.07

Reconsidering Part II



Το λέω συνέχεια τις τελευταίες μέρες σε γνωστούς και φίλους είτε 'live' είτε μέσω msn, το γράφω και εδώ, οτι δεν έχω καμία όρεξη να γράψω κάτι. Πάντα γράφω και ανεβάζω ποστ απευθείας, δεν έχω ούτε ένα draft αποθηκευμένο. Οπότε όταν δε μου 'ρχεται κάτι, δεν ανεβάζω τίποτα, και αντίστοιχα, άμα μου έρθει καμια ιδέα την υλοποιώ αμέσως. Δεν είχα λοιπόν καμία όρεξη να γράψω: κάτι η απότοξίνωση τις μέρες που πέρασαν, κάτι ο καιρός που ανοίγει και οι βόλτες που έκανα/θα κάνω, δε νιώθω την ανάγκη να γράψω τίποτα. Είναι όμως μερικές απόψεις που βλέπω σε σχόλια και οι οποίες με προβληματίζουν - και επειδή βαριέμαι να τα λέω σε έναν έναν ξεχωριστά, τα γράφω εδώ.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι: το θέμα του προηγούμενου ποστ μου ήταν θέμα προτεραιοτήτων, και πιο αναλυτικά, χρόνου(περισσότερο) και επικοινωνίας (λιγότερο) . Αυτό δηλαδή που με ενοχλεί απο την κατάσταση του net freak στην οποία είχα περιέλθει είναι η σπατάλη χρόνου χαζεύοντας στο ίντερνετ και η έλλειψη επικοινωνίας με τους δικούς μου (οικογένεια και φίλους). Επι αυτών των θεμάτων δεν πήρα ικανοποιητικές απαντήσεις στα σχόλιά σας (οπα, τώρα που το ξαναβλέπω, πολύ κακιασμένο μου φαίνεται αυτό, οκ, το αντικαθιστώ με το 'δεν πήρα ικανοποιητικές απαντήσεις απο όλους σας'. Ε, τώρα μη με ρωτήσετε ποιοί ήταν οι καλοί και ποιοί οι κακοί!).


Θα μου πεις, τί το έχεις δει, δασκάλα που οι μαθητές σου απαντήσαν εκτός θέματος; Δικτάτορας στο μυαλό των άλλων; Άβουλο ον που περιμένει απαντήσεις και εντολές απο τους άλλους; Οχι, τίποτα απο αυτά. Απλώς έθεσα εναν προβληματισμό και οι απαντήσεις που πήρα ήταν διαφορετικές απο αυτές που περίμενα. Δεν εννοώ με αυτό οτι περίμενα να συμφωνήσετε όλοι μαζί μου - αν είναι δυνατόν. Στο κάτω κατω, εσύ δίνεις το ερέθισμα και ο άλλος το αντιλαμβάνεται όπως θέλει. Το θέμα μου είναι οτι παρατηρώ οτι ο καθένας έχει μια διαφορετική προσέγγιση επι του θέματος (και το οποίο είναι απόλυτα φυσιολογικό).
Μόνο που νιώθω την ανάγκη να ξεκαθαρίσω λίγο ακόμα τη δική μου θέση (αχ και είχατε μια σκασίλαααα).

Για παράδειγμα, δεν είμαι καθόλου της άποψης οτι 'αφου σ' αρέσει κάν'το'. Εχμ, το βλέπω τώρα, θα παρεξηγηθώ, εννοώ οτι το πόσο (νομίζεις) οτι σε ευχαριστεί κάτι δεν είναι η μόνη παράμετρος που θα κρίνει αν θα συνεχίσεις να το κάνεις. Φυσικά και (προσπαθούμε να) κάνουμε ο,τι μας αρέσει, φυσικά και αν δε σε ευχαριστεί κάτι δε σου πάει καρδιά να συνεχίσεις να το κάνεις κλπ κλπ - δεν έννοώ αυτή την ευχαρίστηση. Δηλαδή ναι μεν μπορεί να έχει ενδιαφέρον να χαζεύεις μπλογκς επι ώρες, αν όμως αυτό έχει ως αποτέλεσμα να έχεις να μιλήσεις στα αδέρφια σου για μέρες, ε, τότε συγγνώμη αλλά δε θα πάρω.

Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί μερικοί παίρνουν την αρνητική εκδοχή ως την πιο πιθανή - βέβαια αυτό κρύβει αρκετό ρεαλισμό, τις περισσότερες φορές. Στεναχωριέμαι δηλαδή όταν είμαι με τις ώρες στο νετ γιατί σκέφτομαι οτι αυτές τις ώρες θα μπορούσα να τις περάσω πηγαίνοντας μια βόλτα στη θάλασσα, έστω και μόνη μου, πηγαίνοντας σε μια έκθεση, μια συναυλία, κουβεντιάζοντας με φίλους. Δεν θέλω να σκέφτομαι το χειρότερο σενάριο: να είμαι για καφέ με φίλους που 'δεν επικοινωνώ' - τί πάει να πει δεν επικοινωνείς; Δεν είναι πραγματικοί φίλοι; Ε τότε γιατί να πας για καφέ; Οκ, το ξέρω οτι μερικές φορές ίσως συμβαίνει και αυτό, αλλά γιατί να πάρω αυτό ως εναλλακτική και όχι τη θετική άποψη;

Τελειώνοντας, στο θέμα της ανθυγιεινότητας ή μη του blogging (ούτε junk food να ήτανε αυτό το έρμο το blogging) φυσικά και δέχομαι οτι το να επικοινωνείς με άλλους ανθρώπους, να αλληλεπιδράς, να ανταλλάσσεις απόψεις είναι καθ΄όλα υγιεινό. Απλώς δεν έχω πειστεί για το πόσο αυτό γίνεται, σε ποιό βαθμό και με τί μακροχρόνιες συνέπειες, aka διάρκεια (if any) μέσω των blogs.

Εχω την εντύπωση (ααααντε καλέ) οτι επαναλαμβάνομαι (στις 'θετικές εναλλακτικές μου', όμως δεν έβαλα πάλι τα ψώνια, οκ
Σπύρο;). Ας το λήξω εδώ (έτσι ωραία που τα έγραψα πάλι, τύφλα να'χει η Πυθία, με βλέπω να χρειάζεται και Part III να εξηγήσω τα ανεξήγητα).

(Κύριε Θίο, την έπιασα την προθεσμία; Ισχύει η προσφορά; Μπαα, όχι, ε; Οκ, δώσε μου άλλη μια ευκαιρία! lool)

16 σχόλια:

Blogaki είπε...

Το καλό που σου θέλω να περιλαμβάνεις το δικό μου σχόλιο ανάμεσα στα "καλά"!!!

Χώρις πλάκα, δεν έχω να σχολιάσω κάτι άλλο. Πάνω κάτω αυτά είχα καταλάβει κι από το πρώτο σου ποστ. Αλλά νομίζω ότι βάζεις περισσότερες "ενοχές" στην ενασχόλησή σου με το blogging απ' ό,τι πιθανώς χρειάζεται. Αλλά αυτά τα ψυχαναλυτικά θα σου τα εξηγήσω από κοντά!! :)
Σε φιλώ γλυκά!

Φράνσις είπε...

Λοιπόν, μικρή μου υποχθονια κοίτα να δείς: αν πρόκειται να κάνεις ό,τι γουστάρεις και να έχεις ενοχές, ε στείλτο στο διάολο για να ηρεμήσει το νευρικο σου σύστημα και όχι μόνο. Αν όμως απλώς και πολύ καλώς, έχεις τη βίδα της αποστασιοποίησης απ' τις πράξεις σου για να τις αξιολογήσεις και νατις κρίνεις ,τότε την ευχή μου να έχεις και προχώρα ακάθεκτη. Θα στο πώ αλλιώς, σκέψου ότι οι ώρες που περνάς στη blogoσφαιρα είναι επιλογή σου, έτσι; άρα σημαίνει ότι συνειδητά ή ασυνείδητα κάτι αποκομίζεις απ΄αυτό.Περισσότερα στο mail που θα σου στείλω ευθύς αμέσως!

Gogo είπε...

Re ersi, pisteuw poli kako gia to tipota gamwtoooooooooooooooooooo!
Pros ti to agxos, i enoxi kai i ligoura (asxeto, alla auto paei me ola kai iparxei panta ;-)))
Einai axristes kai entelws demonte oi tipseis gia kati to opoio de vlaptei kanenan allo antrwpo!

Spyros είπε...

synadelfe, diavasa to post apo to prwi alla tora pou exw kai kafe mprosta mou mporw na sxoliasw.

nomizw oti twra katalava kalytera ti akrivws skeftesai, alla kai pali den vlepw kati travigmeno h ypervoliko toso stis praxeis sou oso kai stis skepseis sou. mono kai mono to gegonos oti ayth h katastash se exei provlhmatisei (exeis grapsei 2 super post!) shmainei oti kapoio eidos aytoamynas (?) energopoiithike kai tha se krathsei ap to na ftaseis e kapoio akro.

Για παράδειγμα, δεν είμαι καθόλου της άποψης οτι 'αφου σ' αρέσει κάν'το'. Εχμ, το βλέπω τώρα, θα παρεξηγηθώ, εννοώ οτι το πόσο (νομίζεις) οτι σε ευχαριστεί κάτι δεν είναι η μόνη παράμετρος που θα κρίνει αν θα συνεχίσεις να το κάνεις. --> dne einai h monh, alla einai h kyria. to an thes na milhseis se enan filo sou pou exeis kairo na ton deis, tha niwseis thn anagkh kai tha to kaneis, swsta?>

egw pantws thelw na paw gia pswnia!
gia pame tragoudaki mprosta ston kathrefti:

Love, love me do!
You know I love you!
I'll always be true!
So please, love me do!
Whoa, love me do!

proserpina είπε...

@ all: ρε σεις, δεν έχω ούτε τύψεις, ούτε ενοχές, μια διαπίστωση έκανα: οτι δε μου άρεσε μια κατάσταση στην οποία έβλεπα οτι έμπαινα. 'Εκατσα λοιπόν, το σκέφτηκα, πήρα αποφάσεις και όλα μια χαρά. Τώρα το έχω πάρει πολύ πιο χαλαρά το θέμα - οκ, σπαταλάω αρκετή ώρα στα μπλογκς, λιγότερη όμως απο πριν, και γενικά δε νιώθω αυτή την 'εξάρτηση' που ένιωθα πριν! Περνάω πλέον λιγότερες ώρες μπροστά στο πισι, πήγα και στη θάλασσα (μου έφυγε το άχτι), πήγα και για ψώνια (!), έπαιξα επιτέλους κιθάρα που είχα μήνες να παίξω (αυτή η έλλειψη κιθάρας με επηρεάζει αρνητικά, το έχω ξαναπαρατηρήσει). Εντάξει αγαπητοί εκπρόσωποι του οκανά, μπορώ να φύγω τώρα απο την κοινότητα; Σας έπεισα οτι έχω αποτοξινωθεί; roooofl

@blogaki: τα είπαμε για τις ενοχές, περιμένω και το τετ-α-τετ για περισσότερες εκατέρωθεν εξηγήσεις :p

@kate: μανδαμ ακόμα περιμένω το mail σας ;) Εχμ, σχετικα με το υπόλοιπο σχόλιο, έχω διαλέξει τη βίδα της αποστασιοποίησης

@gogo: αγαπητή georgette, καταρχήν είπαμε οτι δεν παίζει άγχος και τύψεις, όσον αφορά τη 'βλαπτικότητα' όμως, είπαμε (είπα) οτι βλάπτει και εμένα και τους γύρω μου. Τώρα για το ντεμοντέ...τι να πω. Θααα στα εξηγήσω στο τεννίς απόψε :))

@spyros: α ρε συνάδελφε, πολύ μου αρέσουν τα τραγουδάκια σου! Πωω τί μου θυμίζεις τώρα, θα πάω να βάλω όλο το '1' των Beatles να παίζει μέχρι το βράδυ :)))

She's got a ticket to riiiiiide,
she's got a ticket to riiiiiide
and she don't care

Επόμενο:

I'll give you all I got to give if you say you love me too
I may not have a lot to give but what I got I'll give to you
I don't care too much for money, money can't buy me love

Can't buy me love, everybody tells me so
Can't buy me love, no no no, no

(και εδώ κάνουμε το αεροπλανικό με το μικρόφωνο-σκουπόξυλο)

roooooooooooooooooooooooooooofl

ggk είπε...

Εκτός του ότι σε καταλαβαίνω απόλυτα, καταλαβαίνω ότι όλα αυτά δεν σου προκαλούν τόσο άγχος όσο φαίνεται στο κείμενο. Άμα περιέγραφα εγώ τη φάση θα ήταν κάτι σαν την Αποκάλυψη του Ιωάννη. Under control προβληματισμός που έκανε μερικούς από εμάς να δούμε τον εαυτό μας στον καθρέφτη (προσωπικά απομακρύνθηκα αμέσως γιατί δεν έχω ξαναδεί τόσους πολλούς κόμπους στο μαλλί :Ρ)

Το μήνυμα που λαμβάνω εγώ είναι ότι όλα πρέπει να γίνονται αλλά με μέτρο γιατί από κάθε τι, κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις. Ε, και το καλύτερο είναι να κερδίζεις όσο πιο πολλά μπορείς.. :)

Unknown είπε...

Εγώ ίσως είμαι από αυτούς που το πήραν ανάλαφρα στο προηγούμενο ποστ κ ήταν εκτός..
χιχιχιχι δε το μετανιώνω όμως γιατί ξέρω πως η εξάρτηση από τα blogs δεν είναι και πολύ σοβαρής μορφής εξάρτηση.. εύκολη δηλαδή.. και από ο, τι καταλαβαίνω το συνειδητοποιήσες κ η ίδια πλέον αυτό.. το θέμα καταλαβαίνω πως είναι ο χρόνος κ όχι η εξάρτηση αυτή καθ'αυτή.. εχμμ χρόνος έτσι..;;
με ένα χαλασμένο ρολόι καθάρισες.
:):):):):)
και στα blogoλεει blogαυτά blogένας blogoκαθαρός , blogoέτσι;
:):):):):):)

JoaN είπε...

Ωραία λοιπόν! Κάτι πήρε το μάτι μου για κιθάρα...!!!! Για πάμεεε κανά τραγουδάκιιι

(Σπύρο το Love me do λες στον εαυτό σου κάθε μερά; πριν ή μετά το φαγητό; :P)
και ένα ακόμα άσχετο: blogs 10 χρονών! http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18808&m=N63&aa=1

Unknown είπε...

βρες την ισορροπία ανάμεσα σ'αυτούς τους δύο κόσμους, ίσως αν μοιράσεις το χρόνο σου να είναι καλύτερα, ποτέ δεν θα μείνω στο μπλογκ όταν έχω φίλους να δω έξω, να πάω μια βόλτα, το μπλογκάρω μόνο όταν είμαι σπίτι, όταν δεν έχω παρέα, όταν έχω λίγο χρόνο ελεύθερο, γι'αυτό δεν εμφανίζομαι και συχνά, όμως το μυαλό μου γυρνάει συχνά στο μπλογκόκοσμο, γιατί υπάρχουν τελικά άνθρωποι που μου έχουν δώσει την ελπίδα ότι τα πράγματα δεν είναι και τόσο χάλια, ότι δεν είμαστε και τόσο μόνοι, γι'αυτό και συνεχίζω σ'αυτόν το ταξίδι μου έτσι όμως όπως μπορώ εγώ ;)

proserpina είπε...

@ggk: Αποκάλυψη του Ιωάννη; looooool Αυτό το μέτρο, μεγάλη υπόθεση...

@narita: loooool blogoεντάξει

@joan: εχμ, για τραγουδάκι δε το πολύβλέπω, είμαι της κλασσικής σχολής...να ρίξω εναν Piazzolla;

@street spirit: συμφωνώ απολύτως :)

JoaN είπε...

κανένα πρόβλημα, να κάνουμε αυτοσχεδιασμούς ! :D xoxoxoxo

Ανώνυμος είπε...

Τελικά εγω ειμαι αυτός που εχασε την προθεσμία.....
Δεν εχω μια ξεκάθαρη απάντηση να σου δωσω για αυτά που γράφεις.

Θα τα σκεφτω και θα σε πω αυριο

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

πατάω play και το "Νιώθω ενοχές" των Μπλε, γεμίζει το δωμάτιο.
Δικό σου!

proserpina είπε...

@joan: χεεεχε, αυτοσχεδιασμούς; Μπααα, δε θες να με ακούσεις να αυτοσχεδιάζω...δε θες σου λέω!

@theo: οκκκ

@σπύρος σεραφείμ: τα είπαμε

Ανώνυμος είπε...

Γεια χαρά. Πιστεύω ότι το blogging είναι περισσότερο άσκηση θάρρους με τον εαυτό σου και λιγότερο επιθυμία επικοινωνίας. Συνεπώς η "διάρκεια" της διάδρασης δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία όσο η έντασή της, και πρώτα απ'όλα η πάλη με τον εαυτό σου.

Καλώς σε βρήκα. Έχεις και το πιο ωραίο όνομα ever.

proserpina είπε...

Καλώς όρισες exitmusician και ευχαριστώ για το κοπλιμαν ;)

Τι να σου πω...νομίζω έχεις δίκιο. Το θέμα, για μένα, είναι να μη μου γίνει εμμονή αυτή η 'επιθυμία επικοινωνίας'. Δεν ξέρω...το επεξεργάζομαι ακόμα το θέμα...(το έχω καθυστερήσει λίγο, ε; Έχει περάσει τόσος καιρός κι ακόμα δεν έχω καταλήξει πλήρως. Ουφφ)