4.6.07

Allons enfants!

Εισαγωγή

Ελα, ελα πάμε λίγο γρήγορα να προλάβουμε, το βλέπω το
μαύρο σκυλί, έρχεται σε λέω! Λοιπόν, τα λέω γρήγορα γιατί δεν ξέρω πότε θα με πετύχει: Αφορμή για αυτό εδώ το ποστ (κάτι μου θυμίζει αυτή η εισαγωγη...) στάθηκε ενα βιντεάκι που είδα στον Ιππότη και το οποίο είναι το κλιπ ενός πανέμορφου τραγουδιού του γάλλου (σικελικής καταγωγής) Calogero (στίχοι εδώ)

Το τραγουδάκι πηγαίνετε να το δείτε, είναι πολύ ωραίο σας λέω και όπως θα δείτε και στο ποστ, θα σας θυμίσει κάτι, για την ακρίβεια το τραγούδι που ακούγεται στο ακριβώς αποκάτω βιντεάκι (αμααν βρε Μιχαλάκη αγόρι μου! Δεν έφτανε που αντέγραψες το ρεφρέν, έπρεπε να βάλεις και αυτά τα βιολιά στην αρχή λες και θα βγει ο Frankie και θ' αρχίσει να τραγουδάει When I was seventeen, it was a very good year, it was a very good year for small town girls and soft summer nights (οκ, οκ, το κόβω εδώ))


Ο Calogero αν τον θυμάστε ειναι αυτός που με τον
Passi έλεγε το Face a la mer:

Κυρίως θέμα


Και μετααα λοιπόν, μου ξανάρθε το κόλλημα της francophonie και άρχισα να ψάχνω βιντεάκια και έπεσα πάνω στο επόμενο, καταπληκτικό, υπέροχο, τέλειο λέμε βιντεάκι του Yann Tiersen (αν σε μερικούς φαίνεται υποτονικό στην αρχή - αν είναι δυνατόν δηλαδή, αλλά τεσπαν - κάντε λιιγο υπομονή ως το 1:42, στίχοι εδώ, και αν βγάλετε άκρη, μου το λέτε)

Πωωωωω...Πωωωωωωωωωω...Δε μπορώ να πω τίποτ' άλλο :-| respect

Επίλογος
Και ας κλείσουμε με κάτι παλιό και δοκιμασμένο, κάτι κλασσικό και ... κυρίες και κύριοι, Jacques Brel και Ne me quitte pas. Προσοχή! Αν κάποιος το βρίσκει αηδιαστικό να βλέπει έναν άσχημο τύπο να τραγουδάει, παπί στον ιδρώτα απο την ερμηνεία (ή απο την έλλειψη air conditioner, δεν ξέρω, δε νομίζω να είχαν τότε τέτοια, βέβαια θα μου πεις, οι ανεμιστήρες δεεεν είχαν ανακαλυφθει; Τεσπαν, ας μη το ξεφτιλίσω κι άλλο), αν λοιπόν ξαναλέω σας ακούγεται λίγο αποκρουστικό, αλλάξτε καρτέλα στον μοτζίλα, παράθυρο στον εξπλόρερ (οκ, το ξέρω οτι έχει κι αυτός καρτέλες τώρα), κολλήστε ένα post-it στην ανάγκη πάνω στη φάτσα του, ακούστε όμως το τραγούδι...




Κεντρικό νόημα


Διότι Tiersen δεν είναι μόνο η Αμελί...


14 σχόλια:

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

respect...

[Germanos] είπε...

Yann Tiersen rules

(και ο Μιχαλακης καλώς είναι)

Gogo είπε...

PWPW!

LA FRANCE! W LA FRANCEEEEE!

theoi oloi tous!

to kommati tou tiercen ta spaei entelws e!

kala gia ton Jacques Brel ti na peis...

DINAMI! Auta einai otan lew gia dinates kardies...!

Unknown είπε...

άλλαξα παράθυρο σε μια απέλπιδα προσπαθεια να ακούσω το τραγούδι..αλλά δεν άντεξα..΄νόμιζα ότι μύριζε αυτή τη φορά.πιφ..
ΧΑχχαχΑχΧΑ εχμεεμχ..
οκ του Tiersen καλό.
(μάθε μας λίγο τέχνη ρε προσερπίνα..)

unlearn... είπε...

Ne me quitte pas...λαλαααα...πολύ κλάμα όμως βρε παιδάκι μου!

Ναι η μπακατέλα (χιχιχι) του Tiersen είναι κομματάρα είπαμε...εχω κολλήσει και το ακούω τώρα συνέχεια...

λαλαλαααα!!!

Au revoir proserpinaaaa!!!
A bientot mon cheri...

Vive la France!



Όλε!

Φράνσις είπε...

Μαλιστα!Νάτα παλι τα γαλλικα που δεν ξερω ο άνθρωπος, και τι να σχολιάσω τωρά εγώ ε;!!! Αναθεμα τα βιδεο σου που δεν φορτώνουν γρήγορα. Καλημερούδια μικρή μου.

Ανώνυμος είπε...

Εχμ, δεν συμμερίζομαι την άποψή σας για τον Tiersen αλλά γούστα είναι αυτά. Τον συγκρίνουν και με τον Philip Glass, for Christ's Sake.

Όποιος όμως δεν υποκλίνεται στον Brel, να του καεί το βίντεο lol

proserpina είπε...

@σπύρο σεραφειμ: για πάμε όλοι μαζί μια υπόκλιση, εεεϊ ωπ!

@[germanos]: εχμμ, ας μην το σχολιάσω για το Μιχαλάκη...

@gogo: σπάστααα Γιάννη μάγκαα roooofl Αχχ αυτές οι δυνατές καρδιές...πίσω απο τί γλυκάκι κρύβονται άραγε; ;)

@narita: νόμιζε οτι μύριζε λέει, αααχαχαχαχχχ τι ακούω Θεε μ...Αν περιμένετε απο εμένα να σας μάθω τέχνη, τα πιάσατε τα λεφτά σας λέμε (μην ψωνίζεσαι proserpina, ειρωνικά το είπε το παιδί) loooool

@unlearn: a tout a l' heure ma petite! Vive, vive la France!!! χιιιχιχι

@auburn kate: δε χρειάζεται να ξέρεις γαλλικά για να καταλάβεις...(καλα, κι εγώ που υποτίθεται οτι ξέρω κάτι λίγα, δεν καταλαβαίνω τί λεει ο Γιαν...Για του Μπρελ όμως, πιστεύω, δε χρειάζεται μετάφραση...τι ερμηνεία Θεε μ...)

@exitmusician: ε, καλά, κι εμένα μου αρέσει πολύ ο Γιαν, αλλά όχι και Γκλας, είπαμε...Να του καεί, να του καεί, επίσης να του μπλεχτεί το hands-free, να του κολλάει ο Internet Explorer και να ξεχάσει σπίτι την ομπρέλα του (μερες που 'ναι)!!!

sunday είπε...

Τα βιντεα δεν τα ειδα γιατι δεν συμπαθω πολυ τα γαλλικα τραγουδια. Αλλά έχω καιρό να πω ένα γειααααααααααααααααααααααααααααααα. Το είπα :D

CrazyCow είπε...

Τελικά αυτός ο Χατζηγιάννης από μόνος του θα γράψει κανένα τραγούδι; Όποιο κ να ακούσεις πάντα υπάρχει κ κάποιο ξένο που του "μοιάζει"!

Ναι οκ... Tiersen δεν είναι μόνο η Αμελί... είναι κ ο Lennin... χοχοχο

Αυτός στο τέλος ούτε σπριντ με ένταση 100% να έκανε!!! Δεν παίζει να είναι "ί"δρωτας αυτό... κάποιος τον έχει καταβρέξει!!! Εν τω μεταξύ, τι ύφος είναι αυτό που έχει ο κλαψιάρης λες και του φάγαν το μπιφτέκι του;;

Κατα τ' άλλα ωραίο το video... :P

η Λίτσα είπε...

οχι ακριβως ασχημος (ο Jacques Brel) περιεργα γοητευτικός...
ασε που φαίνεται να υποφαιρει στ΄αλήθεια...

proserpina είπε...

@sunday: γειαααααααααααα to you too looooool

@crazycow: Tiersen δεν είναι μόνο η Αμελί, είναι και το Les Retrouvailles, το τελευταίο του, και ήταν και το L' Absente, πριν την Αμελί (απο το οποίο πήρε αρκετά για να ντύσει την ταινία). Μπιφτέκι;;;;;; roooooooooooooooooooofl

@λόλα: καλώς την! Σχετικα με το "περιεργα γοητευτικός" που λες, εύγε τέκνον, το έπιασες το νόημα! χιιχιχ Πολύς πόνος βρε παιδί μου, όντως...

CrazyCow είπε...

Πάλι δεν κατάλαβες το αστείο μου.. ή έχουμε ένα μικρό πρόβλημα επικοινωνίας ή είμαι εντελώς "μουλιάπας" τελικά!!

Dimitris A. είπε...

Γεια σε όλους. Αν θέλετε να πάρετε μια εικόνα για τα Γαλλόφωνα τραγούδια, επισκεφθείτε τη σελίδα μου στο Youtube όπου βάζω (σύγχρονα κυρίως) Γαλλόφωνα τραγούδια, υποτιτλισμένα στα Ελληνικά... Ίσως να τα δείτε με άλλο μάτι όσοι δεν τα συμπαθείτε - και είναι κρίμα!

http://uk.youtube.com/Celinemaniac

Δημήτρης Α.