12.6.07

Ζήσε μονάχα τη στιγμή και ασε το μετά

Η ευτυχία είναι αυτό που περιμένουμε να ΄ρθει

Life is what happens while you are busy making other plans


Which side are you on, boys and girls? Εγώ νομίζω οτι όπως έλεγαν και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι, the truth lies in between...

Δεν μπορείς να ζεις μόνο στο τώρα και να μη σκέφτεσαι το αύριο ή να μη θυμάσαι το χτες, ούτε μπορείς να ζεις σε μια κατάσταση αενάου προσμονής (τί είπα πάλι;;;) και τέλος, τί θα γίνει; Δε θα προγραμματίζουμε τίποτα μα τίποτα στη ζωή μας;

Απο την άλλη δε λέει να χάνεις το τώρα αγωνιώντας για αυτό που "μπορεί" να γίνει αύριο, είναι ωραίο να ζεις αισιοδοξώντας οτι υπάρχουν κι άλλα, ακόμα πιο ωραία, τα οποία όπου να 'ναι έρχονται, και τέλος, δε νομίζω οτι θες να δεις το έργο 'η ζωή που περνά και χάνεται'...

Τείνω επομένως να καταλήξω οτι διαλέγουμε το κατάλληλο ανάλογα με την περίπτωσή μας, ανάλογα με τη φάση στην οποία βρισκόμαστε...

(Απεφάνθη η proserpina - ο Μέγας Χατμάνος μίλησε, ουγκ)




19 σχόλια:

Σπύρος είπε...

Βασικά εχω παρατηρήσει στην ζωή ότι μετράει και το κατάλληλο timing σε όλα..ποτε θα έρθουν και πως θα σε βρουν

ggk είπε...

Ζούμε και για το τώρα αλλά και για το μέλλον και φυσικά όλα αυτά σύμφωνα με το παρελθόν μας γιατί αυτό μας δίδαξε πολλά. Όσο πιο σφαιρικά τη βλέπουμε την κατάσταση τόσο καλύτερα.

Καλή σου ημέρα αγαπητή :)

pietà είπε...

Which side are you on? Άμα το ξέραμε, καλά θα ήτανε..... Αλλά κι έτσι, ωραία είναι η ζωή....

exitmusician είπε...

Γιατί η ομορφιά της ζωής να βρίσκεται μόνο στον κακώς εννοούμενο αυθορμητισμό; Γιατί δεν υπάρχει ομορφιά στο να μπορείς να σχεδιάζεις τη ζωή σου και τα όνειρά σου και τελικά να τα πραγματοποιείς; Κάνεις μια επιλογή και λες "εγώ θα πορευτώ έτσι", χωρίς να αγχώνεσαι για αυτά που δεν κάνεις. Το δύσκολο είναι να μείνεις σταθερός στην πορεία που χαράζεις. Το εύκολο είναι να παρεκτρέπεσαι από δω κι από κει, χάρη ενός λανθασμένα εννοούμενου "αυθορμητισμού".

Unknown είπε...

Κάποτε θα μάθουμε να ξεχωριζουμε το σήμερα,
από το χθες του αύριο.. αλλά θα είναι πια αργά...

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

μη σκάμε. Ανάλογα με την περίπτωση και βλέπουμε...

Unknown είπε...

υπάρχουν και αυτοί που βλέπουν το τώρα σαν χθες και το αύριο σαν τώρα, άραγε σε ποια πλευρά είναι;;;;;

proserpina είπε...

@lockheart: ακριβώς...ο συγχρονισμός είναι μεγάλο θέμα...(που 'σαι ρε γερμανε να μας αναπτύξεις καμια θεωρία περι synchronity τώρα loooool)

@ggk: καλή σου μέρα και σένα, συμφωνώ απόλυτα με την προσέγγισή σου

@pieta: αυτό είναι το θέμα νομίζω: δεν υπάρχουν sides, είναι όλα διαφορετικές προβολές του ίδιου αντικειμένου

@exitmusician: συμφωνώ απολύτως.- Αυτός ο αυθορμητισμός νομίζω έχει παρεξηγηθεί αρκετά. Βεβαίως και είναι απαραίτητος, όχι όμως να γίνεται και πανάκεια (παναιιια μου, σαν δαπιτης ψηφοθηρας μιλάω, το μοκασίνι μου λείπει κ το ζελε στα μαλλια, rooooofl)

@narita: τι να σου πω εσένα, έχω μείνει (που τα σκέφτεται ο άτιμος;;;)

@σπύρο σεραφείμ: έννοια σου και το μόνο που με κάνει να σκάω είναι η ζέστη :):):)

@streetspirit: αυτοί πρέπει επειγόντως να γυρίσουν την ημερομηνία στο κινητό μια μέρα πίσω!

[Germanos] είπε...

Γιατι θετεις σοβαρα θεματα? , αυτα ειναι για το Χειμώνα!

Δυστυχως πρεπει να προγραμματιζεις και να σταθμιζεις καλα τις συνέπειες των πραξεων σου

Πρεπει πάντα να στοχευουμε προς το κοντινό μέλλον (6-12 μήνες)

snikolas είπε...

Ούτε η πυθία δεν τα έλεγε έτσι παιδάκι μου!

sunday είπε...

Μακάριοι αυτοί που ζουν για το τώρα.

Φράνσις είπε...

Μετα το μεγαλο Χατμανο, ήρθε η σειρά του τυφλου βιβλιοθηκάριου να αποφανθεί.Το παρόν είναι το μόνο βέβαιο, αλλα το μέλλον είναι το προιόν της ελπίδας η οποια είναι παρούσα επισης, και το παρελθον είναι παιδί της μνήμης, αρα κι αυτο παρον! Και τώρα παω να συνεχίσω με την καταποση αψεντίου.
Που χαθηκες εσύ; θα του μπουμπουνίσω τίποτα του αχαίρευτου πουσε κραταει κατω ε;

JoaN είπε...

Symfwnw mazi s! opws k me ta peri toy timing... :S

Gogo είπε...

Οταν παίζει ατάκα Φάμελλου, οι υπόλοιποι να σιωπούν παρακαλώ!

proserpina είπε...

@[germanos]: εμ, τί να κάνω, εμένα τώρα μου 'ρθε! Κοντινό μέλλον, ε; Χμμμ

@snikolas: χοοοχοχοχ, μμμ, ωραία γεύση αυτά τα φύλλα δάφνης, λίγο άβολο όμως ρε παιδί μου αυτό το τρίποδο, πιάστηκα roooofl

@sunday: βοήθειά μας, αμήν. loooool

@auburn kate: σωστήηηη η δεύτερη πρόταση...

@joan: τιμή μου αγαπητή νικήτρια του blogoτζόκερ που συμφωνείτε μαζί μου! rooooooooofl

@gogo: μάλιστα κυρία!

unlearn... είπε...

Γεια σου ρε proserpinaki!!!!
Έτσιιιι...


Θέμα οπτικής γωνίας είναι όλα.

Λαλαλααα....

Ζούμε τις στιγμές τώρα και το μετά θα το ζήσουμε μετά...λαλαλαααα....απλά τα πράγματα λέμε.
Προγραματίζουμε και ονειρευόμαστε δίχως να παθιαζόμαστε και que sera, sera....no?

χοχοχο...

λαλαλαααα...

Φιλιαααααααααααα!!!!!

JoaN είπε...

xaxaxaxaxaaxaxaxaxaxaxaxa
"αγαπητή νικήτρια του blogoτζόκερ" Lege me apla JoaN xoxoxo

Γεωργία είπε...

Πολύ φιλοσοφική ερώτηση. Παρόν και μέλλον, για μένα

proserpina είπε...

@unlearn: que sera, sera, siii, si, συμφωνώ :):):):)

@joan: αχ, τιμή μου, τιμή μου που μου επιτρέπετε να σας αποκαλώ με το μικρό σας όνομα κυρία μου roooofl

@yoryia: το κακόμοιρο το παρελθόν; οχι; τίποτα; :)