17.5.07

Ερωτηματολόγιο

Ύστερα απο πρόσκληση των apomakria, germanos, gkriniaris, narita, pieta, testing-tf, unlearn κάνω επιτέλους το πολυθρύλητο τεστ. Δεν είχα καμμιά όρεξη να το κάνω, ύστερα όμως σκέφτηκα οτι είναι γαϊδουριά προς εσας που με καλέσατε,και finally I crossed the Rubicon. Άντε να δω τί θα καταλάβετε, άντε να δω...Το έχω γράψει εδω και τρεις μέρες, αλλά το έκτακτο δελτίο μας έκοψε, ε, και, μιας και δεν έχω μαζέψει άλλα ποστς για το αφιέρωμα, το ανεβάζω τώρα γιατί θα μπαγιατέψει πια, τόσο καιρό στη συντήρηση.


1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;

Απόλυτη; Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα. Στιγμές ευτυχίας για μένα είναι εκείνες που θα με κάνουν να κλείσω τα μάτια και να χαμογελάσω, να πάρω βαθιές ανάσες, είναι οι στιγμές εκείνες που νιώθω οτι η ψυχή μου πετάει σε "ψηλότερα" στρώματα. Μπορεί να είναι η θέα της θάλασσας, η συζήτηση τα βράδια του καλοκαιριού με φίλους μέχρι αργά, ενα ηλιοβασίλεμα, η θέα των λουλουδιών στη βεράντα μου, μια βόλτα με το αυτοκίνητο, ενα τραγούδι. Είναι οι στιγμές που θα με κάνουν να γελάω σα χαζό και να λέω συνέχεια "τι ωραία! μα, τι ωραία!"

2. Τι σας κανει να σηκώνεστε το πρωί;

Κάποιες φορές η προσμονή γι' αυτό που θα συμβεί (αμα είναι πχ να πάω καμια εκδρομή). Αλλιώς, τίποτα - πάλι καλά που το ξυπνητήρι του κινητού μου χτυπάει συνέχεια μέχρι να το κλείσω, και μετά απο 9 λεπτά ξαναξεκινάει.

3. Η τελευταία φορά που ξεσπασατε σε γέλια;

Η τελευταία πρέπει να ήτο διαβάζοντας κατι σε κάποιο μπλογκ, ή σε κάποια συζήτηση στο msn, ή η ανταλλαγή απο ατάκες του Αστερίξ με τα αδέρφια μου ("θα το κάνεις αυτο;" "σωποδήποτε!" "παστούλες; θέλουμε και παστούλες;" "της φυλακής τα σίδερα" κλπ)


4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;

Αν κρίνω απο αυτό που μου λεει σε κάθε αφορμή η μάνα μου, "πολύ απότομη είσαι βρε παιδί μου...πολύ αυστηρή" (μη σας ξεγελάει η φάτσα μου, εμπιστευθείτε τη mother) (ναι, λες κι έχετε δει τη φάτσα μου, αλλά τεσπαν)

5. Το βασικό ελάττωμά σας;

Το παραπάνω νομίζω. Μπα, τώρα που το βλέπω, λάθος έγραψα απο πάνω. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα μου είναι μμμμ δε μου 'ρχεται τίποτα (πόσο καιρό έχεις να κάνεις αυτοεξέταση είπαμε;) Τώρα που το ξανασκεφτομαι, πρέπει να είναι το οτι όσα με ενοχλούν συνήθως τα κρατάω μέσα μου, μαζεύω, μαζεύω, φορτώνω σιγά σιγά και αλίμονο σε όποιον είναι μπροστά μου όταν σκάσει η βόμβα.


6. Σε ποιά λαθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκια;

Α, εύκολο αυτό: σ' αυτά που έγιναν απο άγνοια αλλά με καλή διάθεση. Τί να πεις σ΄αυτές τις περιπτώσεις...ε, λες, "δεν ήξερε". Βέβαια μερικές φορές που θα "έπρεπε" να ξέρει και δεν έμαθε...τι να πω. Και στα δικα μου βεβαίως, βεβαίως.


7. Με ποιά ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;

Κάτι σε Άλμπερτ Σβάιτσερ μου κάνει εδώ...δεν ξέρω αν μετράει.


8. Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;

Όλοι αυτοί που δεν το βάζουν κάτω, που ψάχνονται, που φέρονται με αληθινή ευγένεια και που πολεμούν για τα ιδανικά τους.

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;

Μέχρι στιγμής, Πάτμος.


10. Οι αγαπημενοι σας συγγραφείς;

Ντοστογιέφσκυ, Καρυστιάνη.

11. Ποιά αρετή προτιματε σ' εναν άντρα;

Ε, μα τί ερωτήσεις είναι αυτές; Τι να πω τώρα; Αρετή...Την αποφασιστικότητα


12. ... και σε μια γυναίκα;

Την κατανόηση και τη διάκριση.


13. Ο αγαπημενος σας συνθετης;

Ώχου, εναν μόνο; Δε μπορώ. Αντε, λεω Γιαν Τιρσέν (στα ελαττώματα πρέπει να βάλω και τη γκρίνια με φαίνεται)


14. Το τραγουδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;

Αναλόγως τα κέφια, όποιο μου έχει κολλήσει εκείνη την εποχή.


15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;

Ααα, "Το καπλάνι της βιτρίνας" της Άλκης Ζέη, στο δημοτικό.


16. Η ταινία που σας σημαδεψε;

Η Νοσταλγια του Ταρκόφσκυ.


17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;

Έχω χάσει λίγο τη μπαλα με τη ζωγραφική τον τελευταίο καιρό, ας πω Σεζαν.


18. To αγαπημενο σας χρώμα;

Δύσκολη ερώτηση, το πράσινο νομίζω (και το μπλε)


19. Ποια θεωρείτε τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;

Απο επιτυχίες στον πνευματικό τομέα δεν έχω κ τίποτα να επιδείξω με φαίνεται, στον τομέα της δουλειάς τώρα είμαι ικανοποιημένη απο τα πτυχία που έχω μαζέψει (τι θα τα κάνω δεν ξέρω). Στον τομέα των διαπροσωπικών σχέσεων θέλω λίγη δουλειά ακόμα.

20. Το αγαπημενο σας ποτό;

Μμμ, δεν πίνω, ο καφές μετράει; Άντε, το Baileys και το Havana Club (σπάνια)

21. Για ποιό πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;

Για το ελάττωμα της ερώτησης 5 και για τη δειλία που με πιάνει ώρες ώρες.

22. Τι απεχθανεστε περισσότερο απ' όλα;

Τη μετριότητα.

23. Οταν δεν γραφετε, ποιά είναι η αγαπημένη σας ασχολία;

Όταν δε γράφω; Καλό κι αυτο! Να παίζω κιθάρα και να πίνω καφέδες.


24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;

Οτι πλησιάζω τα εικοσιπέντε, χρονολογία ορόσημο για μενα, και ακόμα δε με βλέπω να έχω φτάσει εκεί που ήθελα.

25. Σε ποια περίπτωση επιλεγετε να πείτε ψέμματα;

Σε καμμία. Εκ των υστέρων βέβαια ανακαλύπτω οτι ασυναίσθητα ωραιοποίησα την πραγματικότητα, ή δεν παραδέχτηκα ευθαρσώς κάτι...μετράνε κι αυτά. Είμαι οπαδός της αλήθειας, θέλει όμως και μια διάκριση το θέμα: δεν πας, για παράδειγμα, σε εναν άρρωστο, απελπισμένο, να του πεις αναλυτικά τί έχει και τί περιθώριο ζωής έχει, χωρίς να σε έχει ρωτήσει μάλιστα. Θέλει το σωστό timing και η αλήθεια...


26.Ποιό είναι το μότο σας;

Μότο; Είχανε και μότο την εποχή του Προυστ; Τεσπαν. Δεν ξέρω. Μαλλον το you could have it so much better - if you tried και ολόκληρο το Les jours tristes τρομεροί στίχοι, ταυτίζομαι απόλυτα (και τώρα μπορείτε να αναφωνήσετε εν χορώ, "ψωωωνιο")


27. Πως θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;

Ήρεμα. Έχοντας εκπληρώσει τους στόχους μου. Περιτριγυρισμένη απο πρόσωπα που αγαπώ.


28. Εάν συνεβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θελατε να σας πεί;

Απο δω, παιδί μου, απο δώ (κανε όνειρα proserpina)


29. Σε ποιά πνευματική κατάσταση βρισκεστε αυτόν τον καιρό;

Λιγο ακόμα, να ανεβούμε, λίγο ψηλότερα, λιγο ψηλότερα, λιγο ψηλότερα.


The end.-

======================Update=========================

Μπαρδόν, ξεχάστηκα: καλώ τη gogo και όποιον άλλο θέλει να κάνει το τεστ

13 σχόλια:

unlearn... είπε...

Μα τι ωραία!Τι ωραία!
Λαλαλααα...!!

Σωποσδήποτε!Χαχαχαχαχαααααα!!!Κι εγώ με τ'αδέρφια μου κάνουμε κάτι τέτοια...χαχαχαχααα!!

Κοίτα να δεις...και το νούμερο 5 σήμερα το πρωι σκεφτόμουνα πόσο το κάνω και πόσο μου τι σπάει....που τα μαζεύω, τα μαζεύω και τα πέρνει όλα η μπάλα....άσχημο...χμ

Πάμε για καφεδάκι?Λαλαλαααα...Καλημέρα proserpinaki!!

JoaN είπε...

ante wraia "ksebare8hkes" :P xoxoxoxo

"12. ... και σε μια γυναίκα;
Την κατανόηση και τη διάκριση."-> diakrish ? mporeis na fereis ena px na katalabw? eyxaristw.

Unknown είπε...

θελω κ εγω διευκρίνηση... ευχαριστω

[Germanos] είπε...

Μηπως εισαι πολυ απαιτητική απο τον εαυτό σου? βαλε στοχους μεχρι τα 30 , ασε τα 25 να ερθουν απροβλημάτιστα

(30...τα χω φαει και αυτά)

proserpina είπε...

@unlearn: είναι τρελλή αυτή η unlearn!!! Χααχααχχ, Αστεριξ rulzzz loooool Για καφε; Έφτασα, σου χτυπάω το κουδούνι, μην αργήσεις!

@joan: διάκριση εννοώ την κριτική ικανότητα και συνδυαστική σκέψη (τι είπα τώρα;;;), να ξέρει δηλαδή πότε μιλάμε και πότε όχι, και τί λέμε. Με άλλα λόγια να σκέφτεται και λίγο πριν μιλήσει, όχι να τα πετάει έτσι. Δηλαδή σε όλους θα το ήθελα αυτό, τωρα που το βλέπω, όχι μόνο στις γυναίκες. Και τώρα που το ξαναβλέπω νομίζω βλακεία που το έγραψα. Αλλά τεσπαν

@narita: (έχει και απορίες ο ναριτα) κοίτα απο πάνω

@[germanos]: έχουμε και για τα 30, αλλά άμα το πάμε έτσι, δε βλέπω ούτε εκείνους να τους πιάνω, έχει δημιουργηθεί ενα delay το οποίο μετατοπίζεται παράλληλα με το (χωρο)χρόνο

Ε, το σταματάω εδω γιατί δε την αντέχω ούτε εγώ τόση χαζομάρα μαζεμμένη (τί με ποτίσανε σήμερα;) rooooooofl

Φράνσις είπε...

ρε α΄ντε απο δώ που καβατζωσες τα 25 και αγχώθηκες!!!!!! Τι να πούμε κι εμείς τα 36άρια ωρέ proserpina; καλα θες να με κανεις να με πιασουν τα νευροφυτικά μου πλάι έτσι; αντε και δεν είμαι καλα σήμερα. καθόλου καλα..

exitmusician είπε...

Με πρόλαβε η kate από πάνω. Πριν τα 25 δεν πρέπει να αγχώνεσαι γιαυτά που δεν έχεις κάνει γιατί έχεις all the time in the world για να τα κάνεις. Από τα 28-29 να αρχίσεις να ανησυχείς...

JoaN είπε...

den eipes blakeia. h 2 erwthseis poy 3exwrizontai(antras-gynaika) einai blakeia :P

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

"Το καπλάνι της βιτρίνας", βρε θηρίο; Τι μου θύμισες τώρα!

proserpina είπε...

@auburn kate: μη μου συγχύζεσαι! Και για να εξηγούμεθα, δεν καβάτζωσα ακόμα τα 25, το Νοέμβριο θα τα κλείσω (αμμμμαν, άρχισα να είμαι ακριβολόγος με την ηλικία μου απο τώρα;;;)

@exitmusician: δεν αγχώνομαι κιόλας βρε παιδί μου, μια διαπίστωσιν έκανα. Βασικά δε μου ερχόταν κάτι για το "ο μεγαλύτερος φόβος" κι έβαλα κάτι που με απασχολούσε τις τελευταίες μέρες

@joan: εεε μα, το είχα πει εγώ, βλακεία είναι το ερωτηματολόγιο, ουουουου

@σπύρο σεραφείμ: τί σου θύμισα καλέ, τι;;; looooool

Tf είπε...

Σβάιτσερ ε; Δηλαδή εκτός από φιλόσοφος, φυσικός και μουσικός είσαι και θεολόγος; Jesus! ...χμμ, εξού και η Πάτμος... Άαασε το "Απο δω, παιδί μου, απο δώ" του "Μεγάλου". Όλα συνδέονται! Μα τι κονέ έχει αυτό το κορίτσι; Και δεν είναι ακόμα 25!

proserpina είπε...

Άχουουου, το ήξερα οτι θα γίνει μπέρδεμα με τον Σβάιτσερ, γι αυτό και δεν έβαλα λινκ στο wiki: εγώ αυτό που ήξερα για τον κύριο είναι οτι ήταν ένας γιατρός ο οποίος άφησε τα πάντα και πήγε στην Αφρική να δουλέψει, οτι ήταν καταπληκτικός άνθρωπος, φερόταν πολύ καλά στους ιθαγενείς, τους έφτιαξε νοσοκομείο κλπ κλπ. Μετά είδα και τα υπόλοιπα, τα φιλοσοφικά/θεολογικά/μουσικά που είχε κάνει...οχι οτι με χαλάνε βέβαια loooool

Και όσο για την Πάτμο, πέρα απο την ιστορία της είναι ενα καταπληκτικό νησί (και, βασικά, ενα απο τα πρώτα που είδα, εξ' ου και ο ενθουσιασμός).

"Μα τι κονέ έχει αυτό το κορίτσι; Και δεν είναι ακόμα 25!"-> Αααχαχαχαχαχχχ, α ρε tf, μου έφτιαξες τη μέρα! looooooool

Καλημέρες :)

Tf είπε...

lol

Επίσης :)))