8.5.07

End of argument

Εν εξελίξει των διεργασιών για το επόμενο ποστ (μα τί ωραία που τα μιλάω τα ελληνικά), γιααα πάρ'τε ολίγη απο το συγκρότημα που ακόμα και σήμερα επηρεάζει τα μουσικά πεπραγμένα της Γηραιάς Αλβιώνος και όχι μόνο (μπλιαααχ, απο κλισε σε κλισε το πάω, τι μπανάλ εκφράσεις, Θεέ μου)

Η ποιότητα ήχου και εικόνας του βιντεακίου δεν είναι και η καλύτερη δυνατή, το επιλέγω όμως διότι

  • το μαλλί του Τζον ξεφεύγει απο το στυλ κατσαρόλα ( aka εφαρμόζετε μια κατσαρόλα στο κεφάλι σας και ό,τι περισσεύει το παίρνετε με το κοπίδι), και, άσχετο, δε σας φέρνει λίγο προς Γιόκο Όνο εδω;
  • του Ρίνγκο το μαλλί ακολουθεί ακριβώς το παραπάνω στυλ, με λίγα λόγια δεν παίζεται,
  • ο Πωλ κάνει τον καραγκιόζη για άλλη μια φορά,
  • ο Τζορτζ είναι κύριος, όπως πάντα, και
  • ακούγονται οι ιαχές των κοριτσιών και τους κάνει και ενα δυο κοντινά-είναι ζωντανή εκτέλεση απο κάποιο show.




Και για κλείσιμο, μια ρήση του
Paul Bettany σχετικά με το αγαπητό συγκότημα:

"The world is split into two kinds of people, those who would go out for a drink with John Lennon, and those who'd choose Paul McCartney ... After the Beatles came back from India, Lennon wrote 'Happiness Is a Warm Gun' and McCartney wrote 'Ob-La-Di'. End of argument."

Σωστόςςς

Παρτε και στιχάκια :)

Help, I need somebody,

Help, not just anybody,
Help, you know I need someone, help.

When I was younger, so much younger than today,
I never needed anybody's help in any way.
But now these days are gone, I'm not so self assured,
Now I find I've changed my mind and opened up the doors.

Help me if you can, I'm feeling down
And I do appreciate you being round.
Help me, get my feet back on the ground,
Won't you please, please help me.

And now my life has changed in oh so many ways,
My independence seems to vanish in the haze.
But every now and then I feel so insecure,
I know that I just need you like I've never done before.

Help me if you can, I'm feeling down
And I do appreciate you being round.
Help me, get my feet back on the ground,
Won't you please, please help me.

When I was younger, so much younger than today,
I never needed anybody's help in any way.
But now these days are gone, I'm not so self assured,
Now I find I've changed my mind and opened up the doors.

Help me if you can, I'm feeling down
And I do appreciate you being round.
Help me, get my feet back on the ground,
Won't you please, please help me, help me, help me, oh.

19 σχόλια:

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

τα σκαθάρια ήταν από τα επιδραστικότερα σχήματα της σύγχρονης μουσικής. κατάφεραν να μπερδέψουν τις μουσικές ιδιοφυίες τους με την τρέλα τους. Και, το σημαντικότερο; ήταν αυθεντικοί.
Υ.Γ.: Ελπίζω να μην κάνεις κάνα χρόνο να ξαναγράψεις ποστ.

Φράνσις είπε...

Οταν διαβάζω τέτοια ποστ μούρχεται να κοπανήσω το κεφάλι μου στον τόιχο επείδή είμαι στούρνος σ'ότι αφορα την ιστοράι της ροκ μουσικής.(Οι Beatles θεωρούνται ροκ, παρεμπιπτόντως;) Θυμαμαι τη Μαφαλντα, που παίρνει ε΄να δίσκο τους να τον ακούσει και της τον έχει γεμίσει το μπακαλόπαιδο φιλος της με τρίχες γιατί " είναι ένας δίσκος με κατι μαλλιάδες" Εγώ βιδεο δεν είδα πάντως, αναθεμα το!

exitmusician είπε...

@proserpina

Θα μπορούσα να μιλάω με τις μέρες για τους Beatles, οπότε προτιμώ να πω 2 πράγματα: α) Εύγε! και β) να ψάξεις να βρεις το βιβλίο με την τελευταία μεγάλη συνέντεξυη του Lennon και της Ono για το Playboy to 1980. Δύσκολο (έχει εξαντληθεί) αλλά όχι ακατόρθωτο (Barnes & Noble, Amazon για μεταχειρισμένα).

@auburn-kate

Ή το άλλο που έχει βάλει το Revolver και χορεύει (I'm looking through you, where did you go...) και δίπλα ο Νάντο κοιμάται; Εξαιρετικό.

[Germanos] είπε...

Εγω δεν τους ξερω τους κυρίους είμαι μικρό ακόμα.

εεεε κυρία προσερπίνα περιμένουμε τις απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο του Προύστ

[Germanos] είπε...

"του βιντεακίου ..."


χαχαχα

proserpina είπε...

@σπύρο σεραφείμ: μα είναι πραγματικά εντυπωσιακό το πώς ακόμα επηρεάζουν τη μουσική...Πραγματικά πιστεύω οτι μετά απο αυτούς τίποτα δεν ήταν το ίδιο στη ροκ - και αυτό για την αυθεντικότητα, όντως... (σχετικά με τη συχνότητα των ποστ, δε θα μπορέσω να σας εξυπηρετήσω, δυστυχώς... loooooool)

@auburn kate: είδες; Έχει και μορφωτικό χαρακτήρα το εν λόγω μπλογκ! Τύφλα να 'χουν τα ποστ του Σεραφείμ (θα πέσει φωτιά να μας κάψειιιι)

@exitmusician: α)ευχαριστώ :D, β)θα το ψάξω - με γειά και το αβαταρ, χεεχε

@germanos: κι εσύ μικρέ γερμανέ, να διαβάζεις τα ποστ μου για να μορφώνεσαι (θα πέσει φωτιά να μας κάψειιιι part II). Όσο για το ερωτηματολόγιο του Προυστ, είσαι ο τέταρτος που μου το ζήτησες αλλά δε μπορώ ρε παιδιαααα, δεν έχω όρεξη λέμεεε, άσε που έχω στα σκαριά ενα killer ποστ rooooooofl

[Germanos] είπε...

περιμενω να δω το κιλλερ ποστ
Να το ανεβάσεις πριν βρω δουλειά ε ?

Φράνσις είπε...

Α για να σου πω! οχι killer post γιατί θα αντεπιτεθω και θα εχουμε σύρραξη στη blog σφαίρα. (Καισιγά να μη μας καψει φωτια, το χερουβείμ είναι ευγενικη ψυχή, δεν θα θεωρήσει έγκλημα καθοσιώσεως το post σου.Ορίστε μας! Αλλα και να πέσει φωτια θα σηκώσεις ενα αλεξικεύρανο ναααααα και τύφλα να΄χει ο Φραγκλίνος. Υγιαίνετε κυρία μου( με μετρο τα ρόδια, σου είπα)

proserpina είπε...

Δεν εξαρτάται μόνο απο μένα το πότε θα το ανεβάσω...

roooooooooooooooooooofl

Blogaki είπε...

Κορυφαίοι! Απλά!
Σε όλες τους τις περιόδους!
Μπράβο ρε Ερση!
Βρες τώρα και το κλιπάκι του Strawberry Fields που είναι και το αγαπημένο μου γιατί εγώ είμαι στουρνάρι από τέτοια!! :))

proserpina είπε...

Για πατήστε εδώ μανδαμ

exitmusician είπε...

Χαχαχαχ το μαλλί και το μούσι ψιλο-μοιάζουν, το γυαλί καμία σχέση αλλά ήταν ό,τι πλησιέστερο υπήρχε. Η μπύρα είναι ίδια κι απαράλλαχτη lololol Αποκαλύφθηκα!

Unknown είπε...

Εγώ θα έβγαινα για ποτό με τον John Lennon...

Mogwai είπε...

Κ εγω...

proserpina είπε...

@exitmusician: αχαααα, αποκαλύψεις!!! lool

@narita: σωστή απάντηση Ναρίτα! (αν και εγώ νομίζω θα έβγαινα με τον Τζορτζ)

@mogwai: ομοίως! (και άντε να δω πότε θα συνεννοηθούμε στο σπαμμερόκουτο...)

unlearn... είπε...

Λοιπόν καθόλου δε θα με χάλαγε να είχα παρακολούθησει μια συναυλία τους...χωρίς βέβαια όλα τούτα τα κοριτσάκια να ουρλιάζουν υστερικά απο κάτω...παπαπααα!!

Πραγματικά ιστορία τα άτομα.Αααχχ...αν μπορούσα να κάνω ένα ταξίδι στο χρόνο, θα ήταν για να παρακολουθήσω κάποιες συναυλίες, και αυτή θα ήταν σίγουρα μες την πρώτη πεντάδα...

Λαλαλαααα...

ggk είπε...

Γουστάρω τρελά Beatles!!!!! Πρώτον γιατί ο father μου είναι φαν τους και έτσι τους ακούγαμε πολύ συχνά στο σπίτι και δεύτερον για αυτό που λέει η auburn kate... ντρντρντρντρντρ... είναι οι αγαπημένοι της σούπερ αγαπημένης μου MAFALDA!
Και φυσικά επειδή μου αρέσουν πολύ πολύ τα τραγούδια τους.

snikolas είπε...

Εγώ θα σταθώ στο γράψιμο (αυτού του post φυσικά).

Μα τι ωραία που τα μιλάς τα Ελληνικά, τι γράψιμο, τι άρτιο κείμενο, πωπω τι ωραία που δένουν όλα… κτλ κτλ! :p

proserpina είπε...

@unlearn: καλέ τι κοριτσάκια, μερικές τα είχαν τα χρονάκια τους looool λαλαλααα δε λες τίποτα!

@ggk: εγώ είχα μια συμμαθήτρια που η μαμά της μικρή κουρευόταν αλα Beatles, u get the image...Χαα, και τώρα Beatles ακουω, I wanna hold your haaaaaand - τρελλά κέφια :D

@snikolas: να και ένας άνθρωπος που αναγνωρίζει την αξία μου - μόλις κέρδισε το "1" των Beatles, στο στέλνω με κούριερ (ωχ, είπα την απαγορευμένη λέξη. Ε, σιντι θα στείλω, τί στο καλό, δε θα έχει την τύχη των λουλουδιών :p )