29.3.07

Αυτή είναι διαφήμιση!!!

18 σχόλια:

Blogaki είπε...

Τέεεεελεια!!! :)
Θέλω κι εγώ αεροπλάνο!!!

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

...στην Αρζεντίνα να βρεθούμε. φωτιές να δουν τα πέλαγα. πωπω χαρές τ' αστέρια...

snikolas είπε...

Απλά υπέροχη!

proserpina είπε...

@blogaki: εε; τέλεια!!! τί χαριτωμένα τα μικρά! Και ο πιλότος, που το έχει δει σοβαρά και τα πείθει, χιχι

@spiros serafeim: αςςςς το καλό, ψάχνω τους στίχους απο το Αρζεντίνα της Τσαλιγοπούλου και δε τους βρίσκω :-))

@snikolas: :-)

Georgia είπε...

Καλά, ο πιτσιρίκος είναι όλα τα λεφτά!!! :)

proserpina είπε...

Είναι και τα δυο τους...Εμένα μου αρέσει και ο πιλότος: "Το αεροπλανο πρέπει να φτάσει στη Ρώμη" loool

Φράνσις είπε...

Πολυ με παιδεύει το κλιπακι που ανέβασες.Εχει κολλήσει στο loading γαμωτο.Τι διαφήμιση είναι ; Για το πως να πετατε παιδακια απο το αεροπλάνο;

Φράνσις είπε...

Πανεξυπνη διαφήμιση.Που τις ξετρυπώνεις ρε παιδάκι μου; Ερώτηση: τα παιδιά έπεισαν τον κυβερνήτη του αεροπλάνου ναξαναπάνε στην ταράτσα στις 4 ώστε να δεί τη σκιά του αεροπλάνου να "βγαίνει" μέσα απ΄το κουτί και νανομίζει πως ήταν ΤΟ αεροπλάνο το ίδιο που κρατούσαν κρυμμένο τα μικρά; Δεν θα μπορούσε να είναι μία εκδοχή κι αυτό;

Ανώνυμος είπε...

Μακραν η καλύτερη διαφήμιση
Ευγε !

JoaN είπε...

Mia nyxta sta klarinaa 8essalonikh A8hnaa, Artzentiinaaaa salala

proserpina είπε...

@theodore: εύγε σ' αυτούς που την έφτιαξαν (εύγε! εύγε!) roooooofl

@joan: ααα γειά σου, είχα κολλήσει (τώρα που το βλέπω, λίγο ξεκάρφωτοι οι στίχοι ε;)

proserpina είπε...

οπα, ξεχασα εναν

@kate: θα μπορούσε...θα μπορούσε, όλα είναι πιθανά :) Μου έστειλαν το λινκ με μέιλ, δε τη βρήκα μόνη μου

Χρίστος είπε...

Πανέμορφη!
:)

proserpina είπε...

:) 2u2 loool

Άντεε, γράψε κανα ποστ λέμεεε

Aggelos Spyrou είπε...

Εμένα με προβλημάτισε (λογικό, είμαι λίγο βλαμμένος...) Ο:)

Δεν ξέρω αν μου άρεσε... Δεν μου αρέσει να παίζω με σκιές...

Ο:/

proserpina είπε...

Καλά, είναι πολύ παραμυθάκι η υπόθεση, είναι όμως χαριτωμένο, ε;

Το πήγες στο επιστημονικό εσύ βρε παιδί μου, οκ, σε ποιόν αρέσει να παίζει με σκιές; loool

Unknown είπε...

Πανέμορφη!!!
Ζήλεψα κι εγώ..δε θέλω όμως αεροπλάνο, θέλω ένα τέτοιο κουτάκι... μπορεί να κάνει κάποιος ένα με τη φαντασία του και να μου χαρίσει;;;

proserpina είπε...

Καλώς όρισες narita!
Μμμ, κι εγώ ενα κουτάκι θα το ήθελα :) Κάνε ένα με τη δική σου φαντασία, θα το φτιάξεις και στα μέτρα σου! (άλλαξες και εικόνα στο προφίλ, ή μου φαίνεται;)